  • Data: 2011-07-25 15:40:40
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:j0jr28$94j$1@mx1.internetia.pl...

    > Chodzi ci o pas na środku? Trzy pasy, jeden w te, drugi wewte, a trzeci do
    > wyprzedzania? To już było! Bodajże w pod koniec lat 60-tych coś takiego
    > wymyślili. Pewny nie jestem, znam z opowiadań. Pas dla samobójców...

    LOL !!!
    Tak to jest jak ktoś nie wie o czym gada, ale gada.

    Nie widziałeś, jak to jest zorganizowane.
    Ten pas jest na przemian: raz w jedną stronę, raz w drugą, nie ma możliwości
    żeby wyprzedzać na nim w dwóch kierunkach naraz.

    Chociaż w Czarnogórze w zeszłym roku widziałem że taką możliwość dali -
    wtedy faktycznie czułem się nieswojo.
    Ale we Francji czy Niemczech działa to znakomicie, bo takiej możliwości nie
    ma.