  • Data: 2011-07-21 08:45:49
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma w tym nic dziwnego - masz nie wymuszac i tyle.
    > A co jak w tym momencie nie bede patrzyl na droge i _nie_ zjade?
    > Wrocisz mi zycie, czy co?
    > A moze jeszcze stwierdzisz, ze to moja wina bo mialem gdzie uciec - a ty
    > zajales jedynie 50 czy 70 cm mojego pasa, wiec wszyscy moglismy sie
    > zmiescic?
    > Zmuszajac mnie do wykonania chocby jednej czynnosci, ktorej bym nie
    > wykonal gdybys ty nie wyprzedzal (no, moze poza zmiana swiatel z drogowych
    > na mijania) jest zle przez ciebie wykonanym manewrem wyprzedzania,

    Im więcej czytam twoich wypowiedzi tym bardziej dochodzę do wniosku że
    jesteś kierowcą z bardzo krótkim stażem. Droga to _NIE_ kodeks. Są sytuacje
    w dużych ilościach przez kodeks nieobjęte. Ty stosując się sztywno do
    zapisów kodeksu narażasz siebie (pół biedy) i innych (tu gorzej). Widzisz
    nagłówek w wiadomościach? ŚMIERĆ NA DRODZE! MIMO PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW
    ZGINĄŁ KIEROWCA! Dlaczego? Bo drugi kierowca coś zrobił. Wyjechał przy
    wyprzedzaniu na 70 cm na twój pas, a ty jak ten ruski czołg tolka wpieriod!
    Ruch kierownicą, dosłownie centymetr wystarczy. Ale ten centymetr nie jest w
    kodeksie opisany...

    Dlatego panie kolego, kodeks kodeksem ale nad wszystkimi kodeksami powinien
    być zdrowy rozsądek.

    > Bo rozumowanie, ktore tu przedstawiasz to dokladnie takie, ze przeciez nie
    > wyruszam w droge po to zeby miec wypadek skad wynika, ze na pewno nie bede
    > go mial. A jednak wypadki sie zdarzaja - a przeciez niekt nie wyjezdza po
    > to aby go miec...

    j/w

    Piotr