  • Data: 2011-07-21 18:36:35
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Dykus,

    > Czyli jak rozumiem pomiędzy barierką Twojego pasa ruchu (bo ktoś
    > uprzejmy zjeżdża na pobocze) a linią dzielącą pobocze przeciwnego pasa
    > znajdują się trzy samochody (wyprzedzany, wyprzedzający i ten z
    > przeciwnego). Napisz szczerze, czy rzeczywiście nie widzisz tu żadnego
    > zagrożenia? ("(...) ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do
    > wyprzedzania bez utrudnienia komukolwiek ruchu")
    > Może dziwny jestem, ale jak takie coś widzę (jestem tym w przeciwka) to
    > od razu mi adrenalina podskakuje i zjeżdżam na pobocze co by ocalić
> [...]

    Zadam Ci to samo pytanie, które zadałem innemu przerażonemu w tym
    wątku: skoro przeraża Cię perspektywa 3 samochodów osobowych obok
    siebie na 7 metrach krajówki, to jak sobie radzisz na gminnej drodze z
    dwoma pasami po 2.5metra, drzewami w skrajni i TIRem z naprzeciwka,
    który lewymi kołami jedzie po Twoim pasie, bo inaczej łamałby lusterka.

    Zjeżdżasz do rowu i wysiadasz z samochodu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl