  • Data: 2011-07-20 14:08:50
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I żydomasonkomunistacyklista!

    > To tylko inna możliwa interpretacja tej sytuacji.
    > Wierze Piotrowi, że oni wlekli się 50 km/h. ale mimo wszystko, żądanie od
    > innych łamania prawa - zjeżdżanie na pobocze - nie najlepiej świadczy o
    > poszanowaniu tegoż prawa przez kol. Piotra.

    Już tę kwestię wyjaśniałem w innym poście, znajdź sobie i poczytaj.

    > Druga przesłanka jest własne doświadczenie, gdzie niejednokrotnie byłem
    > świadkiem prób wyprzedzania, w sytuacji kolumny po horyzont i spychaniu na
    > pobocze w przypadku pojawienia się samochodu z przeciwka.

    AAAaaAaaa właśnie! Kolumna po horyzont. Czemu? Co, horyzont za blisko? ;-)
    Nie, to właśnie efekt obecności na jezdni tych wszystkich miszczóf
    miłośnikóf środkowej linii. Bo na początku jedzie ciężarówa, załadowana po
    daszek, ma pod górkę czy co tam, jedzie 70. I nawet jeśli jedzie rozsądnie i
    blisko prawej, to zawsze za nią trafi się najpierw jeden, a potem pięciu,
    dziesięciu, tych co nie potrafią wyprzedzić. Ale jechać środkiem będzie
    jeden z drugim, nie schowa się za ciężarówkę, nie zrobi miejsca między sobą
    a ciężarówką. A wtedy zawsze znajdzie się ktoś mało cierpliwy, gdzieś na
    końcu tego konwoju. Lat temu wiele, 15 przynajmniej i ja miałem mniej
    cierpliwości, to o mnie wtedy mógłbyś powiedzieć że jedzie i spycha. Ale to
    było dawno, ruch teraz jest dużo większy, a i mnie cierpliwości przybyło.
    Ale są młodzi, niedoświadczeni i pewni swej nieomylności i wiedzy.

    > Wierze jednak, że kol. Piotr taki nie jest i przestrzega prawa. :-)

    Przestrzegam. Lecz ponad wszystko stawiam zdrowy rozsądek i myślenie, które
    nie może być zastąpione przepisami, kodeksami itp.

    --
    No tym razem ja również pozdrawiam
    Piotr