  • Data: 2011-07-20 13:30:41
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra - wytłumaczę:
    > Jestem na tej grupie od 15 lat (słownie: piętnastu lat). Flame'ów o
    > zjeżdżaniu na pobocze przeżyłem tutaj co najmniej 10. Zawsze jest to
    > samo - te same głupie argumenty, taki sam brak znajomości PoRD.
    > Zmęczyło mnie udowadnianie po raz kolejny, że da się zgodnie z
    > przepisami wyprzedzać "na trzeciego", zachowując odrobinę rozsądku i
    > gdy wyprzedzany i wymijany znają i stosują PoRD.
    >
    > Twoim ostatecznym argumentem był rzekomy brak miejsca - udowodniłem
    > Ci, że to miejsce jest a Ty dalej brniesz. Nie mam ochoty na dalszą
> [...]
    Przecież parę postów wyżej przyznałem Ci rację, że się da - z reguły nie
    ma problemu (dlatego prosiłem, żebyś się ustosunkował do całości
    wypowiedzi a nie tylko do fragmentu o mijaniu ciężarówki). Próbuję
    jedynie powiedzieć, że wielu kierowców nie wie o co w tym biega (jest to
    zresztą temat przewodni pierwszego postu w tym wątku) co generuje
    dodatkowe ryzyko - niejednokrotnie odległość pomiędzy samochodami jest
    zbyt mała bo ktoś zjechał/wyjechał, za mało/za dużo.

    Podsumowując - generalnie się z Tobą zgadzam ale z pewnym "ale". Różnica
    polega na tym, że ja wolę "zahaczyć" pobocze "profilaktycznie" a Ty, gdy
    to jest absolutnie konieczne - jeżeli uważasz, że postępując w ten
    sposób jeżdżę jak osioł, to nic na to nie poradzę.

    Peace.

    --
    Tengu