  • Data: 2019-09-21 11:28:14
    Temat: Re: Zjazd z autostrady
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-21 10:47, Shrek wrote:

    > Ale że jak?

    Żeby najpierw wjeżdżały samochody z siódemki, a potem zjeżdżały te,
    które chcą zjechać za wiaduktami. Kiedy jest wspólny pas do
    wjazdu/zjazdu, nie wiadomo w jakiej kolejności mają zmieniać pas
    wjeżdżający i zjeżdżający. Tu jest co prawda dużo miejsca, więc problemu
    z korzystaniem ze wspólnego pasa być nie powinno.