  • 1. Data: 2013-11-08 14:32:31
    Temat: Zjazd z S2
    Od: "TWIST-OFF" <s...@w...pl>

    Witam grupowiczów.
    Czy można zjechać na węźle z S2 na Aleje Krakowską w kierunku centrum.
    Potrzebuję dostać się w okolice Okęcie-Włochy
    Na mapie nie widzę w tym miejscu zjazdu.

    Pozdrawiam
    TWIST-OFF

  • 2. Data: 2013-11-08 14:40:11
    Temat: Re: Zjazd z S2
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Nov 2013 14:32:31 +0100, TWIST-OFF

    > Czy można zjechać na węźle z S2 na Aleje Krakowską w kierunku centrum.
    > Potrzebuję dostać się w okolice Okęcie-Włochy

    Oczywiście można zjechać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-11-08 14:44:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

    > Fri, 8 Nov 2013 14:32:31 +0100, TWIST-OFF
    > Oczywiście można zjechać.

    Potwierdzam.

    Za jako ciekawostka to z Jerozolimskich jadąc od Pruszkowa można wjechać na
    trasę w kierunku na Ursynów ale w drugą stronę już się nie da, musiałem
    troszkę nadrobić km :)

  • 4. Data: 2013-11-08 15:25:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 8 Nov 2013 14:44:06 +0100, Chris

    > Za jako ciekawostka to z Jerozolimskich jadąc od Pruszkowa można wjechać na
    > trasę w kierunku na Ursynów ale w drugą stronę już się nie da, musiałem
    > troszkę nadrobić km :)

    Właśnie z okna patrzę jak zasuwają żółte koguty po łącznicy która będzie
    ten manewr umożliwiać. Eh, gdyby nie PiSowiec co podpisał ustawę o
    ekranach, już pewnie dawno by to działało. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-11-08 15:27:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

> [...]
    > ten manewr umożliwiać. Eh, gdyby nie PiSowiec co podpisał ustawę o
    > ekranach, już pewnie dawno by to działało. ;P

    Bardzo możliwe bo zjazd dawno gotowy tak samo jak wcześniej/dalej na
    przedłużeniu Nowolazurowej i zjazdach w Aleje.

  • 6. Data: 2013-11-08 15:53:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Nov 2013 14:32:31 +0100 osobnik zwany TWIST-OFF
    napisał:

    > Witam grupowiczów.
    > Czy mo?na zjechaae na weOEle z S2 na Aleje Krakowsk? w kierunku centrum.
    > Potrzebuje dostaae sie w okolice Okecie-W?ochy Na mapie nie widze w tym
    > miejscu zjazdu.

    tylko pamiętaj, że musisz zjechać zaraz za konotopą na drogę zbiorczą. Bo
    z głównych pasów zjazdu nie ma

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?