  • 21. Data: 2012-12-09 16:51:08
    Temat: Re: Zimowe spostrzeżenie.
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-08 22:22, Tomasz Pyra pisze:
    > Numer rejestracyjny ma 7 znaków, a cała naklejka zajmuje np. 20px
    > szerokości. Nawet gdyby zdjęcie było idealnie ostre i bez szumu to byłoby
    > to praktycznie niemożliwe, a na pewno nie do użycia jako dowód.
    Co Ty CSI nie oglądałeś?? A w każdym fotoradarze mają praktycznie taką
    technologię! :->

    Maciek

  • 22. Data: 2012-12-09 17:00:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-09 15:25, elmer radi radisson pisze:
    > W czerwcu ten numer moze juz przechodzic dosc opornie.
    "Panie władzo! Jak ten wiatr zawiał, to tak mi ciśnienie spadło pod
    zderzakiem, że aż tablicę oszroniło! A jechałem nie więcej jak 40!" ;-)

    Maciek

  • 23. Data: 2012-12-09 22:20:36
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> napisał(a)
    >[...]
    > To jednak przy 70m/s musi zrobić zdjęcie z przesunięciem poniżej centymetra
    > żeby się dało tablice odczytać (nie mówiąc o odczytaniu naklejki na
    > szybie).
    > Czas więc około 1/10000s i to w kiepskich warunkach oświetleniowych.

    Ale samochód jedzie "w strone" obiektywu, więc ten czas może być
    wielokrotnie większy. wielokrotnie = 1 / sin(kąta pomiędzy jechaniem
    samochodu a osią obiektywu). Na prawdę będzie trochę gorzej, bo "robi
    się" większy.

    ATSD ciekawe, czy ktoś próbował wstawic mały serwomotorek w statyw
    aparatu, który by "jechał" za fotografowanym samochodem. Prędkość
    przesuwu ustawiona na ograniczenie +30%.

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2012-12-10 00:11:48
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > W czerwcu ten numer moze juz przechodzic dosc opornie.

    W sezonie letnim, to lubisz codziennie jeździć offroadowo po błocie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2012-12-10 14:32:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-08 20:55, Robert Rędziak pisze:

    > A od kiedy to kapelusznicy boją się fotoradarów? ;)
    >
    > r.

    Prawdziwi kapelusznicy niczego się nie boją.
    Jednak ja jestem tylko "zdeklarowany", to oznacza, że prędkość poza
    terenem "czasem" zdarza mi się przekroczyć.
    Bardzo się tego wstydzę. :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P