  • Data: 2010-09-22 08:01:17
    Temat: Re: Zimowe opony
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zośka" <Z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:4c98e50a$0$22793$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rozmiar jest ważny. :-)
    > Jest to 185/65/15.
    > Letnie są firmy Good Year. Czy mogłyby się nadawać na zimę?
    > Wiem, że wszystko zależy od tego jaka będzie zima, ale chodzi
    > mi o to czy bez względu na to jaka ta zima będzie wymieniać,
    > czy czekać na razie na rozwój wypadków?

    Skoro rozważasz jazdę na letnich to zależy Ci na oszczędności. Zastanów sie
    ile czasu chcesz pojeździć tym autem. Jak jeszcze conajmniej 2-3 lata to ja
    kupiłbym jednak zimowe. I wg mojego doświadczenia to lepsze nowe najtańsze
    niż używane - albo są juz lekko skruszałe (mikropęknięcia) albo jakieś garby
    albo bicie. Najczęściej widac to dopiero po założeniu. Średnia półka to np.
    Fulda, Kleber ale miałem kiedyś Dębice i też dawały radę.