  • Data: 2010-09-22 06:51:05
    Temat: Re: Zimowe opony
    Od: Zośka <Z...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK, OK. Już proszę mnie nie straszyć. Kupię zimowe opony
    i wymienię.
    Moje pytanie odnośnie przydatności w zimnie letnich GY
    wzięło sie stąd, że przeglądając Internet znalazłam
    opinie, że zarówno letnie jak i zimowe opony bywają różne
    i że czasami te letnie są całkiem wystarczające na zimę.
    Ale to pewnie były opinie sprzed ostatniej zimy, gdy przy
    wyjeździe z osiedla miały kłopoty prawie wszystkie samochody,
    te na zimowych oponach też.

    Nie wiedziałam, że przy tych samych felgach mogą być
    istotne różnice w szerokości opon. Ktoś tu pisał, ze powinny
    być węższe niż letnie. To znaczy jakie?
    (mój rozmiar wg opisu: 185/65/15)

    Jeszcze problem z miejscem wymiany, a przede wszystkim
    przechowywania. Nawet znam dobrego wulkanizatora
    na Mokotowie, ale on ma mało miejsca i opony trzyma
    pod gołym niebem w pionowych stertach. Nie znam sie
    na tym, ale chyba sam ciężar musi powodować
    odkształcenie tych znajdujących sie na spodzie.

    Pozdrawiam
    Zośka