  • Data: 2010-09-21 20:55:16
    Temat: Re: Zimowe opony
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zośka" <Z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:4c983cb2$0$20988$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Proszę o rady w następujących sprawach:
    > 1) jakie zimowe opony kupić do samochodu osobowego
    > do spokojnej jazdy, głównie po mieście
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić
    > opony i zostawić na przechowanie.
    >
    > Pozdrowienia
    > Zośka

    Najlepiej w takim rozmiarze jak letnie, lub oczko wezsze.
    Ja z zasady pomijam wszystko co robione w Chinach, nawet jakby to byl
    Michelin czy GY.
    Spotkalem sie z abrdzo dobrymi opiniami Argentynskich opon Maloya. Doskonale
    sa Japonskie Falkeny.
    Opony rodem ze skandynawii, Gislaved, Viking, bardzo dobre.
    Szkoda wydawac duzo kasy bo prawdopodobnie nie zjezdzisz bieznika a predzej
    sie moralnie zestarzeja.

    Powiem Ci tak, kupilem "nowe" Vikingi w sensie niejezdzone ale majace 7 lat.
    I w tym samym samochodzie wrecz niema porownania z Barumami co mialy 3 lata.
    Ale nie namawiam. Przy obecnych cenach lepiej kupowac nowe nowe.

    PZDr
    Adam