  • 11. Data: 2010-10-18 11:17:14
    Temat: Re: Zimno...
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-10-18 12:43, falco pisze:
    > Masz zapewne rację, bo ja nie mam porównania do innych firm. Latem
    > używałem zwykłych bawełnianych kominiarek.
    > Polandex sprawdzał się na chłodne dni (z dość dużym zakresem
    > temperatur), ale z przymrozkami już nie wydał... ;)

    Dodatkowo, nie wiedzieć czemu wszystkie kominiarki jakich zdarzyło mi
    się używać (mam również taką z polandeksu) mają zbyt krótki kołnierz,
    który ma tendencję do wyłażenia spod kołnierza kurtki. Latem to
    oczywiście nie stanowi większego problemu, ale w takie dni jak dzisiaj
    robi się już mocno nieprzyjemnie.
    Wyjątek, i dla mnie póki co numer jeden, stanowi ta:
    http://www.moto-akcesoria.pl/kominiarka-motocyklowa-
    rukka-windstopper-coolmax-hood,p,3648
    Cena faktycznie z kosmosu, ale cóż, ja nie żałuję.

    Podobno ta:
    http://www.moto-akcesoria.pl/kominiarka-motocyklowa-
    probiker,p,25489
    zapewnia podobny komfort i ma tę zaletę, że kosztuje połowę tego co Rukka :)

    Polecam jeszcze stosowanie combo: ciepły kołnierz z windstopperem +
    zwykła, bawełniana kominiarka.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 12. Data: 2010-10-18 11:41:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 13:17, duddits pisze:

    > kominiarki jakich zdarzyło mi
    > się używać (mam również taką z polandeksu) mają zbyt krótki kołnierz,
    > który ma tendencję do wyłażenia spod kołnierza kurtki.

    a tego nie zauważyłem, może masz dłuższą szyję... ;)

    > Wyjątek, i dla mnie póki co numer jeden, stanowi ta:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/kominiarka-motocyklowa-
    rukka-windstopper-coolmax-hood,p,3648

    A jak z używaniem na chłodne dni (ok. 5 C), bo z opisu wynika, że jest
    na... upały...? ;)

> [...]
    probiker,p,25489
    > zapewnia podobny komfort i ma tę zaletę, że kosztuje połowę tego co

    Nadchodzi czas wyprzedaży, więc może coś, gdzieś się upoluje. Teraz już
    nie mam ciśnienia na zakupy jak na początku sezonu... ;)

    > Polecam jeszcze stosowanie combo: ciepły kołnierz z windstopperem +
    > zwykła, bawełniana kominiarka.

    Zwykła bawełna u mnie się nie sprawdza, bo mam tendencję do dużego...
    wydalania wody z czapki... ;)
    W Polandexie jest mi ciepło, ale rzeczywiście nie odprowadza potu tak
    jak np. bielizna.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 13. Data: 2010-10-18 12:56:23
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-10-18 13:41, falco pisze:
    > A jak z używaniem na chłodne dni (ok. 5 C), bo z opisu wynika, że jest
    > na... upały...? ;)

    Tak, to jest coolmax. Była jeszcze druga, thermo-coś tam, ale teraz jej
    nie widzę w ofercie na stronie. Różnią się zastosowaniem materiału w
    górnej części (czyli to co masz na głowie). Teoretycznie coolmax lepiej
    odprowadza ciepło, więc paradoksalnie może być dla Ciebie lepszy.
    Dla mnie kluczowe jest zastosowanie windstoppera na szyję, działa to
    naprawdę skutecznie. Jest ciepło i wiatr się nie przedostaje,
    jednocześnie cyrkulacja działa w drugą stronę. Na taką pogodę jak teraz
    sprawdza się znakomicie.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 14. Data: 2010-10-18 13:27:24
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 291 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > Na taką pogodę jak teraz
    > sprawdza się znakomicie.

    Jeszcze zimowe oponki i naprzód...
    Jak zamkną jeszcze jedną ulicę w mieście wielkiego korka Warszawie, to
    się podłączam pod to zimowe jeżdżenie :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 15. Data: 2010-10-18 14:05:20
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 14:56, duddits pisze:

    > Teoretycznie coolmax lepiej
    > odprowadza ciepło, więc paradoksalnie może być dla Ciebie lepszy.

    Dzięki za konkrety! Szkoda, że podobnych ciuchów nie można brać ze
    sklepów na próbę... ;)

> [...]
    > naprawdę skutecznie. Jest ciepło i wiatr się nie przedostaje,
    > jednocześnie cyrkulacja działa w drugą stronę. Na taką pogodę jak teraz

    Pod tym względem (blokowania wiatru=chłodu) Polandex sprawdza się u mnie
    w 100% Kołnierz również się nie przesuwał, jedynie upierdliwe jest to,
    aby otwór na usta był na swoim miejscu. Ma jednak taką zaletę, że w
    razie czego można się napić bez rozbierania.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 16. Data: 2010-10-18 16:10:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zacznę więcej pisać... ;)

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2010-10-18 16:27:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Oct 2010 18:10:57 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    a ja jeżdżę :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2010-10-19 06:59:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"falco" miałem nadzieję, że ten dzień nie nadejdzie tak szybko, ale
    dziś...
    CUT
    ...stwierdzam, że to jednak nie dla mnie...

    A pisalem o motolapkach i pledziku ... a tak to masz na co zasluzyles i
    walcz z kolega G.

    Tytus z fabryki

  • 19. Data: 2010-10-19 07:35:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 08:59, Tytus z fabryki pisze:

    > A pisalem o motolapkach i pledziku ... a tak to masz na co zasluzyles...

    Ale ja mam motołapki a pledzik nie zasłania rączek i stópek... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2010-10-19 11:21:23
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco" Ale ja mam motołapki a pledzik nie zasłania rączek i stópek...
    ;)

    To po tak rosles???

    Tytus z fabryki

    P.S. cos sciemniasz - ja jezdze bez rekawiczek w zestawie motolapki + grzane
    minetki - bez problemow