  • 1. Data: 2010-10-18 08:03:32
    Temat: Podgrzewane menetki
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam,

    jako że moje moto już sprzedane przez jakiś czas zmuszon jestem
    korzystać z uprzejmości rodziny i ujeżdżam Fazera 600 '99. Moto z
    Anglii sprowadzone, ładnie doinwestowane ... między innymi w
    podgrzewane manetki. No ale te manetki nie dają ciepła. Sprawdziłem
    napięcie dochodzące do manetki. W pozycji Start ma 7V a w pozycji ON
    ma 6V. Tyle że te wartości pozwalają na ledwie ocieplenie manetek na
    postoju po kilku minutach. A jak jest u Was?

    Pozdrówka, Ekim
    w poszukiwaniu SV650 na wtrysku

  • 2. Data: 2010-10-18 08:28:35
    Temat: Re: Podgrzewane menetki
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-18 10:03, Ekim pisze:
    > Witam,
    > W pozycji Start ma 7V a w pozycji ON
    > ma 6V.

    Dla mie to wyglada jakby manetki byly polaczone szeregowo a chyba w
    takim razie powinny byc rownolegle do zasilania.

    KJ

  • 3. Data: 2010-10-18 08:37:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-18, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Dla mie to wyglada jakby manetki byly polaczone szeregowo a chyba w
    > takim razie powinny byc rownolegle do zasilania.

    Nie wiem jak sa te minetki podpinane, ale w moich Oxfordach jak mnie
    sie jedna zepsula to druga grzala 2 razy mocniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-10-18 08:45:18
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Paź, 10:37, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie wiem jak sa te minetki podpinane, ale w moich Oxfordach jak mnie
    > sie jedna zepsula to druga grzala 2 razy mocniej.

    Szeregowo znaczy.

    --
    amos

  • 5. Data: 2010-10-18 08:51:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-18, amos <g...@g...com> wrote:

    > Szeregowo znaczy.

    Gdyby byly szeregowo to druga tez by nie grzala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-10-18 09:11:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 291 roku bieżącego, Ekim zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > ma 6V. Tyle że te wartości pozwalają na ledwie ocieplenie manetek na
    > postoju po kilku minutach. A jak jest u Was?

    Mam nowe Daytony z Larssona ~300zł
    Grzeją naprawdę wystarczająco dobrze, bez problemu można polatać późnym
    wieczorem przy obecnej pogodzie.

    Jedyny minus to odmrożone kciuki :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 7. Data: 2010-10-18 09:26:30
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 11:11, PawelK vel Pablo pisze:

    > Mam nowe Daytony z Larssona ~300zł
    > Grzeją naprawdę wystarczająco dobrze, bez problemu można polatać późnym
    > wieczorem przy obecnej pogodzie.
    >
    > Jedyny minus to odmrożone kciuki :-)

    Siema,

    Oxfordy Sport też dają radę, choć mam ten sam problem z kciukami... ;)
    Zauważyłem, że czasem samoistnie przełącza się poziom grzania na minimum
    (tak jakby reset, po chwilowym wyłączeniu zasilania).

    Nie doczytałem nigdzie w instrukcji, że takie zachowanie to norma, więc
    się zastanawiam czy to wadliwa centralka czy forma zabezpieczenia przed
    przegrzaniem (choć potrafi się przełączyć po krótkim grzaniu) albo
    chwilowy spadek napięcia...?

    Ktoś miał do czynienia z podobnymi objawami w Oxfordach Sport?

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 8. Data: 2010-10-18 09:32:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-18, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > chwilowy spadek napięcia...?
    >
    > Ktoś miał do czynienia z podobnymi objawami w Oxfordach Sport?

    Sprawdz polaczenie tej wielopinowej wtyczki sterownika z centralka. Byc
    moze masz ja gdzies kolo kierownicy i przy ruszaniu kierownica cos w niej
    nie styka - u mnie tak bylo.

    Szkoda ze to nie ma pamieci na ktorej pozycji bylo, mnie osobiscie wkurza
    za kazdym razem ustawianie poziomu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-10-18 09:35:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Paź, 10:51, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Gdyby byly szeregowo to druga tez by nie grzala.

    Chyba, ze zepsula sie "na zwarcie" i rezystancja calego obwodu
    zmniejszona jest o rezystancje padnietej manetki.
    Mniejsza rezystancja -> wiekszy prad -> wieksze grzanie.

    --
    amos

  • 10. Data: 2010-10-18 09:39:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-18, amos <g...@g...com> wrote:
    > Chyba, ze zepsula sie "na zwarcie" i rezystancja calego obwodu
    > zmniejszona jest o rezystancje padnietej manetki.
    > Mniejsza rezystancja -> wiekszy prad -> wieksze grzanie.

    Jedna prawdopodobnie sie upalila (brak przejscia) a druga grzeje
    dwa razy mocniej, tzn. grzala bo juz zdemontowalem i testknie za
    nimi :-(

    Manetki sa wpinane rownolegle (z jednej pary +/- idacej od
    centralki).

    --
    Artur
    ZZR 1200