  • 31. Data: 2010-10-20 16:10:24
    Temat: Re: Zimno...
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i9n32a$amr$1@inews.gazeta.pl...
    > Felkowski ogonilem

    a czemu Cie nie widzialem? :]

    --
    pozdrawiam,
    sowa
    Decymetrowa Ice Queen...
    FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2010-10-20 18:30:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-20 17:58, Tytus z fabryki pisze:

    > Motolapki dzialaja zarowno w korku jak i na trasie :)
    Nie widziałem tego na żywo, ale skoro tak namawiasz, to chętnie podjadę
    któregoś dnia, to (może) użyczysz pledzika i motołapek na próbę ognia...
    eee... lodu... ;)

    > Nie wykrecaj sie...
    Teraz, to ja się okręcam, bo od jutra ma padać białe, więc będzie
    jeszcze zimniej... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 33. Data: 2010-10-20 18:33:50
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-20 17:55, Tytus z fabryki pisze:

    > Ba nawt mozna uznac ze TA ma lepsze niektore parametry od VTR - jak n.p.
    > promien skretu.

    hehehe, ale się teraz doczepili... ;)
    Chłopaki, to był tylko żart ja nawet nie wiedziałem czym Tytus tak
    naprawdę lata... ;)

    > Ciekawe tylko czy to wina tramwaju czy operatora???

    Ponoć punkt widzenia zależy od punktu siedzenia a że ja się wciąż uczę
    jazdy na moto, choć czuję się bez porównania lepiej niż w zeszłym roku,
    to na razie zwalam (winę) na operatora... ;)

    P.S. Schodzimy trochę (ot).

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 34. Data: 2010-10-20 19:45:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "sowa"
    a czemu Cie nie widzialem? :]

    Nerwy zapewne - przypomnij sobie kto kolo Ciebie googlal info o gosciu
    imieniem porucznik

    --
    Tytus
    żółta motorynka