  • 21. Data: 2011-11-26 05:56:24
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-25 20:43, DoQ pisze:

    > Najśmieszniejsze jest to, że ci sami kierowcy wylewają żale na
    > "pizdy drogowe" co jeżdżą po śniegu wolniej niż oni - oczywiście
    > do czasu kiedy nie zaliczą wpadki, wtedy winni są drogowcy :)

    Pierdolisz jak stara pizda.

    Miałem 2 rowy podczas zimy. Lód pod śniegiem. Faktem jest -
    mogłem przyjmować,że pod śniegiem jest lód - jechałbym wówczas
    500 km z prędkością 20 km/h ... a nawet nie chce mi się liczyć.
    Prędkość miałem koło 100 km/h i wyjebałem w rowa. Nie
    narzekałem, że zima zaskoczyła drogowców. Ale oburzanie się, że
    nazywam tych co *w trasie na białym* ciągną się 30 km/h pizdami
    drogowymi jest co najmniej nie na miejscu ... no chyba, że ty
    kurwa 2500 km w roku robisz - wówczas zwracam 250 punktów
    respektu ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 22. Data: 2011-11-26 05:58:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-25 21:29, J.F. pisze:

    > To sie przestan modlic. Przetrenowalismy to we wroclawiu ostatnio.
    >
    > Po paru dniach snieg lodowacieje i robi sie naprawde slisko, potem robia
    > sie w nim glebokie koleiny. I juz nie mozna go usunac, bo lodu zwykly plug
    > nie ruszy.

    Dziwisz się, jak tępe kurwy ruszały z miejsca metodą strzał ze
    sprzęgła i gaz do oporu ???

    Jakoś na podsady w szczawnicy beemką wjeżdżałem na leciwych
    zimowych ... a jak przyjebało śniegiem we wro, to faktem jest,
    że po kilku dniach ruszyć z miejsca na głównej drodze to była
    sztuka ...

  • 23. Data: 2011-11-26 10:14:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 05:58:46 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Dziwisz się, jak tępe kurwy ruszały z miejsca metodą strzał ze
    > sprzęgła i gaz do oporu ???

    Na srodku ulicy ?

> [...]
    > zimowych ... a jak przyjebało śniegiem we wro, to faktem jest,
    > że po kilku dniach ruszyć z miejsca na głównej drodze to była

    Juz nawet nie chodzi zeby ruszyc, tylko zeby zatrzymac w razie potrzeby.

    Tak czy inaczej - sam widzisz ze w naszym klimacie solic trzeba.

    J.

  • 24. Data: 2011-11-26 10:23:49
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    > Jak mnie wkurza tekst "zima zaskoczyła drogowców"
    >
    > Może ktoś kiedyś wpadnie na to, zeby napisać, ze zima zaskoczyła
    > kierowców, którzy zapomnieli, ze o tej porze roku, zwlaszcza rano mogą
    > wystapić problemy z przyczepnością...
    > Ciekawe co Ci kierowcy zrobiliby w krajach, gdzie nawet nie próbuje sie
    > uzyskać czasnych dróg zimą ...

    Dodać należy, że zima bardziej zaskakuje samorządowców, niż drogowców.
    Pługopiaskarki stoją w bazach i czekają na sygnał. Od wielu lat (w
    większości miejsc w Polsce) już nikt (ze strony wykonawcy - firmy
    drogowej) nie godzi się na ryczałt. Czekają na jednorazowe zlecenia,
    bądź uruchomienie umowy. Nkt za darmo jeździł nie będzie. Zwłaszcza, gdy
    budżety pod koniec roku są "na wyczerpaniu".

    --
    Mariano

  • 25. Data: 2011-11-26 12:09:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > koło 100 km/h i wyjebałem w rowa. Nie narzekałem, że zima zaskoczyła
    > drogowców. Ale oburzanie się, że nazywam tych co *w trasie na białym*

    Skoro nie miałczałeś że zima zaskoczyła drogowców, to chyba moja
    wypowiedź nie dotyczy twojego rowa, zgadza się?

    --
    Paweł

  • 26. Data: 2011-11-26 13:05:21
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > jechałbym wówczas 500 km z prędkością 20 km/h ... a nawet nie chce mi
    > się liczyć. Prędkość miałem koło 100 km/h i wyjebałem w rowa

    podsumowujac koszt jednego i drugiego - oplacilo sie?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2011-11-26 13:05:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >Ale oburzanie się, że nazywam tych co *w trasie na białym* ciągną się 30
    >km/h pizdami drogowymi jest co najmniej nie na miejscu ... no chyba, że ty
    >kurwa 2500 km w roku robisz - wówczas zwracam 250 punktów respektu ...

    Ale dalej wtedy pasuje do niego to określenie.
    I zakładam że tak właśnie jest, z kapeluszniczym nastawieniem więcej się nie
    bardzo da.

  • 28. Data: 2011-11-26 13:07:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-26 10:14, J.F. pisze:
    > w naszym klimacie solic trzeba

    chyba nigdy nie zrozumiem, skad od pokolen w narodzie takie
    przeswiadczenie, ze "solic trzeba". przeciez sa inne srodki chemiczne,
    mniej agresywne dla naszych pojazdow...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 29. Data: 2011-11-26 13:48:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 13:05, Cavallino pisze:
    > Ale dalej wtedy pasuje do niego to określenie.
    > I zakładam że tak właśnie jest, z kapeluszniczym nastawieniem więcej się
    > nie bardzo da.

    Nie no, wjebać się do rowu to dopiero rispekt i +300pkt na dzielni,
    zwłaszcza że durny kapelusznik doturla się w całości :)

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2011-11-26 14:10:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    > przyjmować,że pod śniegiem jest lód - jechałbym wówczas 500 km z
    > prędkością 20 km/h ... a nawet nie chce mi się liczyć. Prędkość miałem

    A nie przyszło Ci do głowy, że w takiej sytuacji można nie jechać ani 20
    km/h "jak pizda", ani też 100 km/h po to, żeby "wyjebać w rowa"?