  • 1. Data: 2011-11-25 18:15:02
    Temat: Zima zaskoczyła drogowców.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://epoznan.pl/news-news-29032

    "Oblodzony od rana fragment Hetmańskiej, na którym
    doszło do karambolu, nie był posypany piaskiem ani
    solą przez poznańskich drogowców."

    No to gratulacje.

    BTW: to co się dzisiaj działo w Poznaniu, to już kompletna schiza.

  • 2. Data: 2011-11-25 18:25:46
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców.
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > http://epoznan.pl/news-news-29032
    >
    > "Oblodzony od rana fragment Hetmańskiej, na którym doszło do karambolu,
    > nie był posypany piaskiem ani solą przez poznańskich drogowców."

    I znowu to BMW...

  • 3. Data: 2011-11-25 18:46:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-25 18:25, to pisze:
    > begin megrims

    > I znowu to BMW...

    Uo kurrrwa, faktycznie. :(

  • 4. Data: 2011-11-25 19:00:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Nov 2011 18:15:02 +0100, megrims

    > Oblodzony od rana fragment Hetmańskiej

    Ło, też dzisiaj bokiem jechałem w Międzylesiu [DC].

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-11-25 19:04:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-25 19:00, Myjk pisze:
    > Fri, 25 Nov 2011 18:15:02 +0100, megrims

    > Ło, też dzisiaj bokiem jechałem w Międzylesiu [DC].

    Ja jechałem z POZ do Gorzowa Wlkp.
    Między Trzcielem a Międzyrzeczem w cieniu lodowisko
    i jakiś Seat wydachowany. Vmax to ca 80-90 km/h.

    Zaczyna się, a będzie jeszcze lepiej.

  • 6. Data: 2011-11-25 19:17:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, November 25, 2011, 6:15:02 PM, you wrote:

> [...]
    > solą przez poznańskich drogowców."
    > No to gratulacje.
    > BTW: to co się dzisiaj działo w Poznaniu, to już kompletna schiza.

    Jaka schiza? Niedostosowanie prędkości do warunków jazdy. No - chyba,
    że w karambolu uczestniczą policjanci - to jedyny przypadek, gdy
    winne są warunki, drogowcy, pogoda itd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-11-25 20:24:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Nov 2011 19:04:07 +0100, megrims

    > Zaczyna się, a będzie jeszcze lepiej.

    Tzw. selekcja naturalna.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-11-25 20:29:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 18:15, megrims pisze:

    > "Oblodzony od rana fragment Hetmańskiej, na którym
    > doszło do karambolu, nie był posypany piaskiem ani
    > solą przez poznańskich drogowców."

    Oj tam, oj tam. Przecież tutaj większość wypatruje zimy aby móc pokazać
    swój podmarketowy kunszt i przewagę nad ciotami, a teraz jakiś tam
    kawałek oblodzonej jezdni przeszkadza. Zima jest, musi być zimno.

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-11-25 20:33:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > solą przez poznańskich drogowców."
    >
    > No to gratulacje.
    >
    > BTW: to co się dzisiaj działo w Poznaniu, to już kompletna schiza.

    Jak mnie wkurza tekst "zima zaskoczyła drogowców"

    Może ktoś kiedyś wpadnie na to, zeby napisać, ze zima zaskoczyła kierowców,
    którzy zapomnieli, ze o tej porze roku, zwlaszcza rano mogą wystapić
    problemy z przyczepnością...
    Ciekawe co Ci kierowcy zrobiliby w krajach, gdzie nawet nie próbuje sie
    uzyskać czasnych dróg zimą ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 10. Data: 2011-11-25 20:37:28

    On 11/25/2011 07:17 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jaka schiza? Niedostosowanie prędkości do warunków jazdy. No - chyba,
    > że w karambolu uczestniczą policjanci - to jedyny przypadek, gdy
    > winne są warunki, drogowcy, pogoda itd.

    Miałem na myśli totalne zatwardzenie. Nawet Śiadeckich stała, bo jakieś
    targi były i kamorr'a jechała.