-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zimą samochód pali więcej, bo...
Date: Fri, 07 Jan 2011 02:14:12 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 34
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
References: <d...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1294362852 7433 213.180.130.18 (7 Jan 2011 01:14:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jan 2011 01:14:12 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 109.243.102.205, 10.174.28.55
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101203 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.13
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340439
[ ukryj nagłówki ]> Witam,
>
> Wiadomo - jest mróz i znacznie więcej czasu silnik potrzebuje na
> nagrzanie się. Czy też prędkości podróżne - zimą są mniejsze, czyli
> silnik dłużej chodzi.
>
> Ale chodzi mi o co innego - czy rozgrzany silnik w mroźny dzień będzie
> palił tyle samo co rozgrzany silnik w lato? Jest jakieś rozróżnienie -
> diesel / benzyna.
>
> Michał
Jasne ze będzie palił więcej bo powietrze jest gęstsze. Odrzutowce dlatego palą
mało bo latają tam gdzie powietrze jest rzadkie. Ponad wszelką wątpliwość
udowodniono że niektórzy uczestnicy grupy stwierdzili wydłużanie się samochodu
wskutek jego rozgrzewania o gęstsze powietrze. Im samochody palą bardzo mało. Bo
poruszają sie w strefie ugrzanego powietrza. A silnik jak sie rozgrzeje to czy
lato czy zima bęzdie palil tyle samo w pzreliczeniu na konia mechanicznego na
godzinę Temperatura zewnętrzna po rozgrzaniu nie ma żadnego znaczenia. Za
temperaturę silnka odpowiada sprawny układ chłodzenia a za temperaturę
zasysanego powietrza termostat ( najczęsciej) umieszczony w filtrze powietrza.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.11 08:42 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 08:58 Yans van Horn
- 07.01.11 11:55 Tomasz Pyra
- 07.01.11 12:00 Jakub Witkowski
- 07.01.11 14:20 nazgul
- 07.01.11 18:45 Rabbit McCroolick
- 07.01.11 21:17 Tomasz Pyra
- 07.01.11 21:36 pm
- 08.01.11 10:33 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.01.11 10:39 Cavallino
- 08.01.11 11:06 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.01.11 11:24 Cavallino
- 08.01.11 12:35 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.01.11 12:58 Cavallino
- 08.01.11 13:40 Adam 'Chloru' Drzewososki
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)