-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news1.google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwi
nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 07 Jan 2011 00:15:34 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zimą samochód pali więcej, bo...
References: <d...@w...googlegroups.com>
<ig2nt5$6u9$1@news.net.icm.edu.pl> <ig2qs3$1d1$1@news.dialog.net.pl>
<ig45gp$o2g$1@news.net.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <ig45gp$o2g$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <4d264d13$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1294355732 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2442 195.117.8.7:19775
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340417
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-06 11:28, pm pisze:
> ?
>>> można by to rozważyć z punktu widzenia masy zasysanego powietrza.
>>> zimno -większa masa
>>> ciepło - mniejsza
>>
>> Hhehe, czyli powinien mniej palić, ot taki sezonowy intercooler;-)
>
> to zależy bo masz (albo nie masz) przepływomierz który tą masę mierzy
Jak nie przepływomierz, to zestaw MAP+IAT, który też temperaturę uwzględnia.
Jak jest zimno to po prostu wzrasta moc silnika.
I między zimą a latem wcale nie są to małe różnice mocy - nawet w
silnikach wolnossących.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.11 00:16 to
- 07.01.11 00:40 Rabbit McCroolick
- 07.01.11 01:47 Michał
- 07.01.11 02:14 kogutek
- 07.01.11 08:42 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 08:58 Yans van Horn
- 07.01.11 11:55 Tomasz Pyra
- 07.01.11 12:00 Jakub Witkowski
- 07.01.11 14:20 nazgul
- 07.01.11 18:45 Rabbit McCroolick
- 07.01.11 21:17 Tomasz Pyra
- 07.01.11 21:36 pm
- 08.01.11 10:33 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.01.11 10:39 Cavallino
- 08.01.11 11:06 Adam 'Chloru' Drzewososki
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=