-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@w...googlegroups.com><4d24e
92e$0$2450$65785112@news.neostrada.pl><ig2r4a$1f6$1@news.dialog.net.pl><4
d24f2bc$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ig2sgq$h7v$3@inews.gazeta.pl>
<4d24f841$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig46v4$r9f$1@news.net.icm.edu.pl>
<e...@4...com>
<ig4fqn$gua$1@news.net.icm.edu.pl>
<n...@4...com>
<4d28ee4d$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28ef21$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f3ae$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f914$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29a702$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29a863$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29ae72$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d29ae72$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Zimš samochód pali wi?cej, bo...
Date: Sun, 9 Jan 2011 16:19:14 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110109-0, 2011-01-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <4d29d1f0$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.107.22
X-Trace: 1294586352 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2489 178.42.107.22:62707
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341013
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
>> Trudno też 1.2 60 KM nazwać wysilonym silnikiem.
>
> Zapewne mówisz o jednostce Fiata, która w wersji 60KM bez problemu pracuje
> przy niskich obrotach.
> Nawet z ostrzejszą głowicą 75KM jeszcze nie było szczególnych problemów z
> obrotami rzędu 1500.
Widać mamy inny próg bólu w kontekście "szczególnych problemów".
>> 1.8 130 KM (w takim samym, a nawet pewnie cięższym samochodzie) radził
>> sobie z takimi prędkościami na IV i V biegu dużo lepiej
>
> To że numer biegu jest ten sam, nie oznacza że to jest takie samo
> przełożenie.
Oczywiście.
Ale akurat w HGT skrzynia był bardzo krótka.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 20:28 Bydlę
- 09.01.11 21:43 Tomasz Pyra
- 09.01.11 23:18 Cavallino
- 10.01.11 07:53 kądąwanie \"frąm\" ę
- 10.01.11 16:51 Tomasz Pyra
- 10.01.11 16:58 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera