  • Data: 2021-09-05 18:34:47
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/09/2021 10:59, _Master_ wrote:
    > Ludzie nie są DEBILAMI. Kupują aby jeździły. A jeździć trzeba w dzień.

    Ludzie są DEBILAMI. Kiedyś Nissan Navara był sprzedawany z duża zniżką
    dla lekarzy. Kilku takich na moim osiedlu kupiło. Jeden strasznie się
    zdenerwował, kiedy zapytałem go grzecznie po co mu paka do wożenia
    tuczników, może mógł sobie kupić coś pasujacego na 1 miejsce parkingowe.
    Takich Nissanów "lekarskich" stało na osiedlu naście.

    > Po osiedlach stoją dziadkowozy które z natury dziadkowozu mało
    > zanieczyszczają więc nie mieszaj ich do swojego "wykładu" ;-)

    Zabawne. Mieszkam oa osiedlu ze śednią wieku 40 lat i wiecej jak połowa
    samochodów stoi. Tak zwyczajnie, pod domem. Wieczorkiem czasami skacze
    który po zakupy.

    Może nie mieszkam na osiedlu w Radomiu, gdzie mają spawacze okrętowi
    akademiki i psuje statystykę.