  • Data: 2021-09-05 09:38:08
    Temat: Re: Ziew...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2021 o 08:55, heby pisze:

    > W oryginalnej wersji chdoziło o wąsy, ale doceniam wkład.

    Nie mi dziękuj. Jak wpiszesz w googla to pewnie wyskoczy z którego
    klasyka to cytata.

    > Rzecz w tym że ilosc PV na dachach wzsołsa od prawie zera do połowy.

    Rzecz w tym, że samochody odpoczywają po nocach, więc generalnie nie
    ładuje się ich słoneczkiem. Argument mniej więcej taki jak by mopsiara
    tłumaczyła że cię utrzymuje bo płaci akcyzę w czesterfildach. "Niby tak,
    ale jednak kurwa nie do końca".

    > Innymi słowy, argumenty przeciwników się zdezaukualizowały.

    NIc się nie zdeazktualizowało - samochód elektryczny w polsce (nie mylić
    z polskim samochodem elektrycznym) to węglowóz i jest mniej eko od
    zwalczanego przez lewaków dizla z euroVI.

    > Teraz, alby mieć argumenty, należy wliczyć fakt, że dzięki covid (praca
    > zdalna, samochód stoi pod domem w dzień) ten Twój "węglowóz" przestaje
    > mieć sens jako racjonalny, staje się jedynie pusta propagandą.

    W takim razie jest jeszcze bardziej ekologicznie bez sensu - wywalono w
    chuj energii i materiałów w pisdu.

    --
    Shrek