  • Data: 2009-03-11 12:31:32
    Temat: Re: Zielony kolor dla Jakuba
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mrz., 12:02, mt <t...@i...pl> wrote:
    > j...@a...at pisze:
    > [...]
    >
    > Jasne, że nie ma w tym nic złego, ja tylko odniosłem sie do Twojej tezy,
    > że "Ci, którzy potrafią robić zdjęcia, tutaj nie piszą" ;-)
    >
    > --
    > marcin

    ach rozumiem

    alez ja nie uwazam , ze robie dobre zdjecia - nie nigdy w zyciu.

    wyslalem pare do tematu tygodnia i widac wyraznie ze nic
    szczegolnego , wlasciwie slabiutko.
    no taka jest prawda i nie ma sensu jej zaprzeczac.
    jesli bede robil dobre zdjecia to napisze to wprost :-)
    jak na razie mam tylko jedna ambicje , zeby byly ostre bo mnie wkurza
    niechlujstwo i nieostrosc.

    moznaby powiedziec inaczej , ze jakos niechetnie pisuja tutaj Ci ,
    ktorzy pokazuja dobre zdjecia.

    Tak wlasciwie to zauwazam nastepujaca korelacje : im ktos ma
    madrzejsze wypowiedzi tym gorsze zdjecia pokazuje.

    XXX