    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Date: Thu, 22 Mar 2018 17:57:52 +0100
    <5aa3ac7f$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
    <p80oms$t0e$1@node1.news.atman.pl>
    <5aace177$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8is1l$gv9$1@news.mixmin.net>
    <5aad15a9$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8l71f$2s6$4@node2.news.atman.pl>
    <5aae4dfe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8lpu0$c05$1@node1.news.atman.pl>
    <5aaf7422$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ou1v$f9p$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab37b3c$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 22-03-2018 o 10:46, Trybun pisze:

    > Wtedy ustawia się światła biorąc pod uwagę powyższe czynniki, a nie bawi
    > w jakieś partyzantki. Rondo jest ewidentnie niewydolne to się je
    > przerabia.

    Oby nie.
    Wyjdzie jak na Kaponierze czy Starołęce.
    Taka przeróbka to idealny sposób żeby zrobić mało wydajnego ronda, coś
    totalnie niewydolnego.

    Ty zdaje się zaczynasz się bawić w adwokata diabła, banda
    > oszołomów wydaje krocie na zmienianie nazw ulic, a brak funduszów na
    > usprawnienie ruchu na rondzie ma usprawiedliwienie - brak funduszów..

    Nie - po prostu mam świadomość czym to się może skończyć, wyciągam
    wnioski z podobnych inwestycji w przeszłości.

    Tak jest jest, jest 100 razy lepiej niż wszystko co tam się da zrobić.
    Nie licząc skrzyżowania wielopoziomowego na które nie ma szans.

    > Widzę że wzorem owego Jarka czysto teoretyzujesz. Jaki przepis każe mi
    > na zielonym świetle ostro hamować aby przepuścić auta jadące z kierunków
    > kolizyjnych?

    Nie masz zielonego światła na zjeździe na którym nie ma W OGÓLE świateł
    zjazdowych.
    Jeśli nadal nie rozumiesz różnicy, to problem nadal jest w Tobie i Tobie
    podobnych, a nie w organizacji ruchu.

    > Tu muszę wyjaśnić - opisuje sytuację która obowiązywała na tym
    > skrzyżowaniu w latach minionych,

    Za wiele się tam nie zmieniło, światła są te same.
    Co najwyżej program sygnalizacji mógl być modyfikowany.

    Niemniej - jeżdżę tam dwa razy dziennie i nie widzę problemów.

    > Oczywista sprawa, ale nie na skrzyżowaniu na którym znaki drogowe (w tym
    > sygnalizacja świetlna) stanowią inaczej,. - Tu mamy do czynienia ze
    > skrzyżowaniem o ruchu regulowanym.

    Nie.
    Regulowany jest tylko wjazd na rondo, zielone oznacza że możesz wjechać.
    Cały dalszy ruch po rondzie NIE JEST regulowany.