-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
Date: Thu, 22 Mar 2018 17:57:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 66
Message-ID: <p90nag$i0f$1@node2.news.atman.pl>
References: <p7faei$h27$1@news.mixmin.net>
<5a9ba5bd$0$664$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9ba937$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9c42b5$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9d7e92$0$999$65785112@news.neostrada.pl>
<p7k1s9$lef$1@node1.news.atman.pl>
<5a9f9e32$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
<p7p4bv$auv$1@node2.news.atman.pl>
<5aa25855$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<p7uamc$iso$1@node1.news.atman.pl>
<5aa3ac7f$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
<p80oms$t0e$1@node1.news.atman.pl>
<5aace177$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
<p8is1l$gv9$1@news.mixmin.net>
<5aad15a9$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<p8l71f$2s6$4@node2.news.atman.pl>
<5aae4dfe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<p8lpu0$c05$1@node1.news.atman.pl>
<5aaf7422$0$994$65785112@news.neostrada.pl>
<p8ou1v$f9p$1@node1.news.atman.pl>
<5ab37b3c$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1521737872 18447 77.65.86.42 (22 Mar 2018 16:57:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Mar 2018 16:57:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <5ab37b3c$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180322-2, 22.03.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627149
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22-03-2018 o 10:46, Trybun pisze:
> W dniu 2018-03-19 o 19:03, Cavallino pisze:
>> W dniu 19-03-2018 o 09:27, Trybun pisze:
>>
>>> O właśnie, oczekuję tak skonfigurowanych świateł które umożliwi
>>> swobodny zjazd/wjazd chociażby większości znajdujących się na
>>> skrzyżowaniu pojazdów,
>>
>> Nie da się, jeśli za dużo chce skręcać w lewo na za małym rondzie.
>
> Wtedy ustawia się światła biorąc pod uwagę powyższe czynniki, a nie bawi
> w jakieś partyzantki. Rondo jest ewidentnie niewydolne to się je
> przerabia.
Oby nie.
Wyjdzie jak na Kaponierze czy Starołęce.
Taka przeróbka to idealny sposób żeby zrobić mało wydajnego ronda, coś
totalnie niewydolnego.
Ty zdaje się zaczynasz się bawić w adwokata diabła, banda
> oszołomów wydaje krocie na zmienianie nazw ulic, a brak funduszów na
> usprawnienie ruchu na rondzie ma usprawiedliwienie - brak funduszów..
Nie - po prostu mam świadomość czym to się może skończyć, wyciągam
wnioski z podobnych inwestycji w przeszłości.
Tak jest jest, jest 100 razy lepiej niż wszystko co tam się da zrobić.
Nie licząc skrzyżowania wielopoziomowego na które nie ma szans.
>> Jarek nie miał problemów ze zrozumieniem jak powinien zachować się na
>> takim rondzie, mimo że po nim nie jeździ.
>
> Widzę że wzorem owego Jarka czysto teoretyzujesz. Jaki przepis każe mi
> na zielonym świetle ostro hamować aby przepuścić auta jadące z kierunków
> kolizyjnych?
Nie masz zielonego światła na zjeździe na którym nie ma W OGÓLE świateł
zjazdowych.
Jeśli nadal nie rozumiesz różnicy, to problem nadal jest w Tobie i Tobie
podobnych, a nie w organizacji ruchu.
>> I tak jak na każdym innym skrzyżowaniu o ruchu nieregulowanym, masz
>> psi obowiązek ustąpić pierwszeństwa tym z prawej.
>
>
> Tu muszę wyjaśnić - opisuje sytuację która obowiązywała na tym
> skrzyżowaniu w latach minionych,
Za wiele się tam nie zmieniło, światła są te same.
Co najwyżej program sygnalizacji mógl być modyfikowany.
Niemniej - jeżdżę tam dwa razy dziennie i nie widzę problemów.
> Oczywista sprawa, ale nie na skrzyżowaniu na którym znaki drogowe (w tym
> sygnalizacja świetlna) stanowią inaczej,. - Tu mamy do czynienia ze
> skrzyżowaniem o ruchu regulowanym.
Nie.
Regulowany jest tylko wjazd na rondo, zielone oznacza że możesz wjechać.
Cały dalszy ruch po rondzie NIE JEST regulowany.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.18 17:59 Cavallino
- 22.03.18 18:00 Cavallino
- 31.03.18 15:21 Cavallino
- 31.03.18 15:23 Cavallino
- 31.03.18 20:10 Akarm
- 02.04.18 15:48 Pszemol
- 02.04.18 16:00 Kierwnik
- 04.04.18 13:11 r...@k...pl
- 05.04.18 15:16 Trybun
- 05.04.18 15:49 J.F.
- 05.04.18 17:20 Cavallino
- 06.04.18 19:05 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=