  • Data: 2018-04-05 15:49:34
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jeszcze jedna uwaga, właśnie wróciłem z Poznania, dwukrotnie
    >przejeżdżałem przez Śródkę - nie tylko nie było problemów z
    >światłami, ale nawet jakichś patologii nie zaobserwowałem,. Wniosek -
    >najprawdopodobniej nareszcie dobrze skonfigurowali światła.

    Albo swiateczne natezenie ruchu.
    Albo juz wiesz jak tam przejezdzac.

    Ewentualnie drobiazg - wystarczy, ze nie jestes pierwszy w kolejce, a
    przed toba jeden miejscowy, on sie zatrzyma w krytycznym momencie, ty
    za nim.
    Chyba ze faktycznie swiatla dobrze ustawili, i widzisz z bezpiecznej
    odleglosci, ze wjezdzaja i jakby nie ustepuja.

    Bo jak ktos pierwszy raz, to moze zglupiec kompletnie :-)
    Ba - zaloze sie, ze zglupieje, a nie "moze" :-)

    J.