  • Data: 2018-03-31 20:10:39
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-31 o 15:23, Cavallino pisze:

    > Nawet jest link z fotką:
    > https://epoznan.pl/news-news-50627-Rondo_Srodka_nowe
    _tablice_informacyjne

    Ja tam nic nadzwyczajnego nie widzę. Skrzyżowanie jakich wiele, z wyspą
    pośrodku żeby gamonie mogli łatwiej przejechać. Na przykład tu:
    https://goo.gl/maps/VrYcXgeXDLH2
    jest prawie tak samo (jeśli nie gorzej, bo bez wyspy i z tramwajami w
    różnych kierunkach) a jakoś wypadków nie widuje się za często.
    Sygnalizacja wydaje się identyczna, czyli typowa.
    Niedawno tutaj ktoś pisał, że rondo Śródka jest osobliwe, że na tym
    rondzie zielone światło jest na wszystkich wjazdach. No cóż... Nie każdy
    zdaje sobie sprawę z działania świateł na skrzyżowaniach.
    Bywają i takie przypadki, prawo jazdy za którymś -nastym/-dziestym razem
    delikwent wreszcie otrzymuje i wtedy wydaje mu się, że jest ekspertem.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/