  • Data: 2018-03-22 10:46:01
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-19 o 19:03, Cavallino pisze:

    > Nie da się, jeśli za dużo chce skręcać w lewo na za małym rondzie.

    Wtedy ustawia się światła biorąc pod uwagę powyższe czynniki, a nie bawi
    w jakieś partyzantki. Rondo jest ewidentnie niewydolne to się je
    przerabia. Ty zdaje się zaczynasz się bawić w adwokata diabła, banda
    oszołomów wydaje krocie na zmienianie nazw ulic, a brak funduszów na
    usprawnienie ruchu na rondzie ma usprawiedliwienie - brak funduszów..

    > Jest odpowiednio oznaczone.
    > Tylko Ty i Tobie podobni nie mają pojęcia o przepisach.
    > Czego ta dyskusja jasno dowodzi.
    >
    > Jarek nie miał problemów ze zrozumieniem jak powinien zachować się na
    > takim rondzie, mimo że po nim nie jeździ.

    Widzę że wzorem owego Jarka czysto teoretyzujesz. Jaki przepis każe mi
    na zielonym świetle ostro hamować aby przepuścić auta jadące z kierunków
    kolizyjnych?

    > Nie gadaj głupot - tak tam nie jest i nigdy nie było.
    > Tam są tylko wieczne korki na tym kierunku, które powodują, że
    > wjeżdżając na swoim zielonym zazwyczaj nie zdążysz na nim zjechać.
    >
    > I tak jak na każdym innym skrzyżowaniu o ruchu nieregulowanym, masz
    > psi obowiązek ustąpić pierwszeństwa tym z prawej.

    Tu muszę wyjaśnić - opisuje sytuację która obowiązywała na tym
    skrzyżowaniu w latach minionych, być może teraz wszystko jest tam jasne
    i przejrzyste,. Tym bardziej że podczas moich dwu ostatnich wizyt w
    Poznaniu na Śródce nic nie zaskakiwało.

    Oczywista sprawa, ale nie na skrzyżowaniu na którym znaki drogowe (w tym
    sygnalizacja świetlna) stanowią inaczej,. - Tu mamy do czynienia ze
    skrzyżowaniem o ruchu regulowanym.