  • 31. Data: 2018-03-04 13:03:00
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 12:32, Akarm pisze:

    >> https://www.google.pl/maps/@52.2196153,20.9708325,3a
    ,75y,29.97h,93.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfMruGNVRI6BYb
    hEPo8HQCQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > No właśnie, to jest typowe bezkolizyjne zawracanie.

    To się przyjrzyj dokładnie;)

    Hint - lewa strona, 2/3 wysokości.

    Shrek

  • 32. Data: 2018-03-04 13:25:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 13:03, Shrek pisze:

    ,75y,29.97h,93.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfMruGNVRI6BYb
    hEPo8HQCQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > To się przyjrzyj dokładnie;)
    >
    > Hint - lewa strona, 2/3 wysokości.

    Przyjrzałem się bardzo dokładnie i nie wiem, z czym można mieć problem.
    Jest to ewidentny przykład bezkolizyjnego zawracania.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 33. Data: 2018-03-04 13:54:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 10:30, Janusz pisze:
    > Bzdura, na skrzyżowaniu ze światłami o pierwszeństwu przejazdu decydują
    > tylko i wyłącznie światła.

    O dzisss, a potem się dziwić skąd tyle stłuczek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2018-03-04 14:01:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 13:25, Akarm pisze:

    > Przyjrzałem się bardzo dokładnie i nie wiem, z czym można mieć problem.
    > Jest to ewidentny przykład bezkolizyjnego zawracania.

    Z tym, ze co najmniej raz okazało się, że na tym sygnalizatorze za
    strzałką było czerwone. Być może więcej razy zdarzyło mi się na
    czerwonym przejechać, gdyż znajomi których pytałem czy zdażyło im się,
    ze na tym sygnalizatorze było czerwone na zielonej bezkolizyjnej pytali
    "jakim sygnalizatorze?".

    Shrek

  • 35. Data: 2018-03-04 14:09:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 12:02, Liwiusz pisze:

    > W tym właśnie sęk, że nie potrafimy znaleźć przepisu na to, i ty chyba
    > też nie potrafisz, skoro uciekasz się do przedszkolnej argumentacji
    > "bzdura".

    30 lat jeżdżę i jeszcze nie widziałem skrzyżowania że mając zielone na
    wprost żeby
    z prawej też mieli zielone i musiałbym im ustępować bo są z prawej,
    dlatego to co pisze
    kierownik to bzdura.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 36. Data: 2018-03-04 14:10:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > O dzisss, a potem się dziwić skąd tyle stłuczek.

    Bo? jadę na wprost i mam zielone, wg ciebie co mają ci z prawej?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 37. Data: 2018-03-04 14:14:55
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ,75y,234.96h,109.47t/data=!3m9!1e1!3m7!1sIlwdNujK14J
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl

    > Przecież według twoich wcześniejszych bredni, jadący na czerwonym jest
    > zupełnie niewinny, bo jedzie drogą z pierwszeństwem przejazdu.
    > --
    > Akarm

    Jezeli znalazłeś gdzieś brednie, to skomentuj ten post
    w którym są brednie, wg ciebie.

  • 38. Data: 2018-03-04 14:28:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 11:53, Kierwnik pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Gostek mówi, że czerwonego swiatla nie było, bo nic nie
    > świeciło. Ty miałes obowiazek przepuscić, więc ty jestes winny.
    G. prawda, przed wjechaniem trzeba się upewnić czy manewr jest
    bezpieczny, podstawowa zasada ograniczonego zaufania, światło może się
    spalić a gostek pierwszeństwa nadal nie ma, poza tym na większości
    skrzyżowań światła są zwielokrotnione dla danego kierunku i trzeba
    patrzeć po wszystkich.
    Na takich gostków najlepsza jest kamerka, bardzo szybko ich nauczy
    przestrzegania
    przepisów.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2018-03-04 14:28:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-04 o 12:13, Shrek pisze:

    > A skąd wiesz co on ma?

    Jak się zna skrzyżowanie, to się to wie kiedy kto co ma, nawet jak się
    nie widzi.

    Mam.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2018-03-04 14:33:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-04 o 14:01, Shrek pisze:

    > Z tym, ze co najmniej raz okazało się, że na tym sygnalizatorze za
    > strzałką było czerwone.

    Ale było jest tak, że do zawracania mają zielone, i do jazdy na wprost z
    naprzeciwka mają zielone? Ten drugi sygnalizator, o którym wspominasz,
    to powtórzenie dla tych, co jadą z prawej, i nie sądzę, aby obowiązywał
    zawracających.

    --
    Liwiusz