  • 41. Data: 2016-10-14 22:18:04
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-14 o 21:53, masti pisze:

    > czyli nie potrafisz podać kiedy tego przepisu nie było.
    > Podajesz wyłącznie twoje widzicisię niezgodne z prawem

    Jeszcze raz - jak dla analfabety - n i e p i s a ł e m, ż e t a k i
    e g o p r z e p i s u n i e m a .

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2016-10-14 22:45:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.10.2016 o 20:51, Yogi(n) pisze:
    /..../

    > Pod warunkiem zatrzymania się i przepuszczenia pieszych/rowerzystów
    > majcych zielone.

    Problem: sygnalizacja wzbudzana przyciskiem. Piesi mają czerwone a Ty
    masz strzałkę.

  • 43. Data: 2016-10-14 22:49:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Jeszcze raz - jak dla analfabety - n i e p i s a ł e m, ż e t a k i
    > e g o p r z e p i s u n i e m a .

    J.F. pisał.
    A Ty popierałeś.

    PS: dodaj więcej spacji

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2016-10-14 22:51:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-14 o 22:49, masti pisze:

    > J.F. pisał.

    Nie pisał.

    > A Ty popierałeś.

    Pisałem, ze niezatrzymyanie się "działa".

    > PS: dodaj więcej spacji

    Problem? Polecam Falskiego.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-10-14 22:52:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie pisał.

    > Pisałem, ze niezatrzymyanie się "działa".

    a ja pisałem, że nie działa.

    > Problem? Polecam Falskiego.

    sobie polecaj

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2016-10-15 03:43:40
    Od: "Frankowik" <j...@w...pl>

    > No widzisz, a mnie uczyli normalnego zachowania.
    > A potem jakiś przygłup wymyślił kretyńskie zatrzymywanie się bez powodu.
    > A jacyś świętojebliwi uważają go za wyrocznię i żądają od innych tego
    > samego.

    Sam jesteś przygłup.
    Prawa nie ustanawia jakiś jeden nawiedzony, tylko pracuje
    nad tym wielu ludzi.

    Dla takich jak ty to nie powinno być zielonych strzałek warunkowych.
    Jesteś za głupi, więc stój przed czerwonym i czekaj na zielone.

  • 47. Data: 2016-10-15 04:03:40
    Od: "Frankowik" <j...@w...pl>

    > A to zatrzymanie to po co?

    Po to żebyś nie pakował się pod pojazd który ma zielone,
    bo uznałeś że "w biegu" to zdążysz,
    po to żebyś miał czas rozejrzeć się i przemyśleć sytuację,
    bo ci co mają zielone to jadą bardzo szybko.

    > Bo ktoś sobie tak wymyślił, niezależnie od konfiguracji miejsca?
    > Ja widziałem bezkolizyjne pasy dla zielonej strzałki - na nich też każesz
    > stawać?

    Jeżeli gdzieś są takie miejsca to znaczy że ktoś się pomylił
    i oznakowanie powinno być zmienione.

    > Sorry - ale tego typu kretyńskie pomysły (p) osłów zasługują WYŁĄCZNIE na
    > spuszczenie ich w kiblu, a nie na respektowanie.

    Głupi jesteś i dla ciebie nie powinno być warunkowych
    zielonych strzałek. Stój jak pi.da na czerwonym.

    > Masz przepuścić wszystkich - ale jak to zrobisz, to Twoja sprawa.

    Nie, to nie jest twoja sprawa.
    Wielu ludzi pracowało nad tym przepisem
    i jestem pewien, że znają się na tym lepiej niż
    jakiś Cavallino.

  • 48. Data: 2016-10-15 05:07:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-14 o 22:52, masti pisze:

    > a ja pisałem, że nie działa.

    I do tej twojej małej spostrzegawczości się odniosłem.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2016-10-15 05:09:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-15 o 04:03, Frankowik pisze:

    > Po to żebyś nie pakował się pod pojazd który ma zielone,

    I co do tego ma konieczność zatrzymania się w miejscu, które nie jest
    kolizyjne z tym pojazdem, hę?

    > bo ci co mają zielone to jadą bardzo szybko.

    Tym bardziej - nakaz zatrzymania się na przykład 10m wcześniej jest
    absurdalny.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2016-10-15 07:30:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-10-2016 o 21:42, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ntr60b$897$2@node2.news.atman.pl...

    > PJ dostałem w kwietniu 89,

    Czyli rok po mnie.
    Ale masz widzę większą sklerozę niż ja, jeśli nie pamiętasz brak
    obowiązku zatrzymywania się przed strzałką.