-
1. Data: 2016-10-11 14:32:00
Temat: pl.misc.budowanie
Od: PiteR <e...@f...pl>
was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?
Grupo obudź się!
Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
;)
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
-
2. Data: 2016-10-11 14:38:31
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: masti <g...@t...hell>
PiteR wrote:
> was wyprzedza w retencji.
w czym?
http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
3. Data: 2016-10-11 14:45:14
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** masti pisze tak:
> PiteR wrote:
>
>> was wyprzedza w retencji.
>
> w czym?
> http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html
>
no dobra dobra ruch na grupie ;)
http://www.usenet.info.pl/serwery/
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
-
4. Data: 2016-10-11 15:31:00
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: masti <g...@t...hell>
PiteR wrote:
> na ** p.m.s ** masti pisze tak:
>
>> PiteR wrote:
>>
>>> was wyprzedza w retencji.
>>
>> w czym?
>> http://sjp.pwn.pl/szukaj/retencja.html
>>
>
> no dobra dobra ruch na grupie ;)
>
> http://www.usenet.info.pl/serwery/
a to jakieś wyścigi są?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
5. Data: 2016-10-11 18:04:16
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .10.2016 o 14:32 PiteR <e...@f...pl> pisze:
> was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?
jak to leciało?
- Fama głosi, że używa Pan słów, których znaczenia Pan nie rozumie. Co Pan
na to?
- Proszę powiedzieć tej Famie, żeby pocałowała mnie w du*ę i vice versa!
:-)
TG
-
6. Data: 2016-10-11 18:58:05
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: LEPEK <g...@w...pl>
W dniu 11.10.2016 o 14:32, PiteR pisze:
> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
Same plusy. Szczególnie dla kogoś, kto nie lubi codziennie rano wstawać
- siadając na busa z kurnikiem będzie wstawał raz w tygodniu ;)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
-
7. Data: 2016-10-19 14:12:16
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: j...@i...pl
On Tue, 11 Oct 2016 14:32:00 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:
>Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeść, odpoczywać,
szczać... ;)
A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. Rekordziści
w trasie są po 7 tygodni.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
8. Data: 2016-10-19 15:35:23
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik PiteR e...@f...pl ...
> was wyprzedza w retencji. Czy Wam nie wstyd?
>
> Grupo obudź się!
>
> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
> ;)
>
Ciągle przeładowany samochód?
-
9. Data: 2016-10-19 15:45:34
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: viktorius <v...@i...pl>
W dniu 2016-10-11 o 14:32, PiteR pisze:
>
> Zarzucam temat praca kierowcy kat B w ruchu międzynarodowym.
> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
To tak jakbyś porównywał umowę o pracę (kat C) i umowę zlecenie (kat B)
Przy tej drugiej totalna samowolka w czasie pracy, póki nie padasz na
pysk, możesz pracować. Żadne przepisy do transportu cię nie obowiązują.
A jak nauczysz pracodawcę, że coś się da, np jechac 24h non-stop,
przeładować, to następnym razem jak tego nie zrobisz, to będzie tak
zaskoczony, ze kolejnego kursu możesz już nie dostać.
Pozatym na kat B możesz jechać tak szybko jak osobówka, prawdopodobnie
będziesz przeładowany, powodzenia w awaryjnym wyhamowaniu takiego pojazdu...
--
viktorius
-
10. Data: 2016-10-19 16:38:26
Temat: Re: pl.misc.budowanie
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-10-19 o 14:12, j...@i...pl pisze:
>> Jakie są minusy i minusy takiej pracy.
>
> Podstawowym minusem jest to, że będziesz jebany na maksa. Dlaczego? Bo
> nie masz tachografu, i dlatego nie musisz spać, jeść, odpoczywać,
> szczać... ;)
Jak ma płatne od godziny to będzie to plusem.
Jak mu proponują od kilometra czy od kursu niech szuka innej oferty.
I szef nie spyta dlaczego stał w czwartek półtorej godziny bo na tacho
to wyczyta.
> A drugim minusem jest to, że nie ma Ciebie w domu 21dni+. Rekordziści
> w trasie są po 7 tygodni.
>
To akurat i na C czy C+E mają tak samo.
Na małym nie masz tacho i nie musisz jak ten bezdomny stać na poboczu
przez kilkanaście godzin.
Problemem jest przeładowanie. Podobno już się zorientowali że
rekordziści na dostawczaka potrafią pięć ton załadować.
Pozdrawiam