eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZielona strzałka.Re: Zielona strzałka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
    <ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl> <ntonok$lq4$1@node1.news.atman.pl>
    <57ffe4f4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntoqkg$v77$1@node2.news.atman.pl>
    <57fff3c9$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntpqqh$t6c$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Zielona strzałka.
    Date: Fri, 14 Oct 2016 10:35:41 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 161013-1, 13.10.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 46
    Message-ID: <580099b1$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1476434353 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 89.72.242.154:3629
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589971
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ntpqqh$t6c$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 13.10.2016 o 22:53, yabba pisze:
    >
    >>>>> Słyszę że kolej ma najwyższy możliwy stopień bezpieczeństwa
    >>>>> sygnalizacji. Pytanie więc: dlaczego?
    >>>>
    >>>>
    >>>> Ponieważ w ruchu samochodowym i na kolei są stosowane różne "systemy
    >>>> prawne".
    >>>> Na kolei nieczynny sygnalizator traktowany jest jako "świecące
    >>>> czerwone".
    >>>
    >>> Nie, nie, nie - na kolei nieczynny sygnalizator to czerwone, ale jak
    >>> ma być jazda dozwolona, to jednak coś na nim świeci.
    >>
    >> Wydaje mi się, że napisałem to samo.
    >
    >
    > Nie do końca. Gdyby tak było na całej kolei, to "zielone" (sygnalizaator
    > na którym nic nie świeci) równałoby się "czerwone" (sygnalizator
    > wygaszony). I żaden pociąg nie pojaechałby nigdzie;)

    Dlaczego twierdzisz, że sygnalizator kolejowy na którym nic nie świeci to
    "zielone"?

    >
    >>> To po co komu sygnalizacja?
    >>
    >> Aby zwiększyć bezpieczeństwo gdy jedzie pociąg.
    >> Kierowcy powinni działać według algorytmu:
    >> - miga czerwone -> na pewno coś jedzie (pomijam rzadkie przypadki
    >> uszkodzenia powodujące miganie czerwonego bez obecności pociągu)
    >> - nie ma żadnych świateł -> rozglądamy się.
    >
    > Bez sensu - skoro zawsze masz zakładać, że jednak coś jedzie, to
    > sygnalizacja jest bez sensu.

    Ja osobiście wolę wiedzieć, że "na pewno coś jedzie". Wtedy nie muszę
    sprawdzać tylko zatrzymuję się i czekam aż pociąg przejedzie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: