  • Data: 2016-10-13 21:24:52
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-13 15:38, Shrek wrote:
    > Zielona strzałka (kolizyjna) w prawo, ktoś dochodzi do przejścia więc
    > się zatrzymuję, i... klakson z tyłu. Otóż pieszy ma czerwone;)

    Przykład z innej baczki:

    Migające pomarańczowe, ostrzeżenie o tramwaju, tramwaj jedzie po
    równoległej. Zatrzymujesz się. A tu okazuje się że tramwaj ma
    *czerwone*. Obaj czekacie na niewiadomoco a miejcowi trabią.

    Teraz: komu nalezy dać w łeb za zaoszczędzenie na jednym światełku?

    Kiedyś pytałem komu nalezy zgłaszać oczywiste błędy w sygnalizacji,
    niekiedy prowadzące do groźnych sytuacji. W urzędzie powiedziano mi że w
    zasadzie nie ma sensu tego zgłaszać. No i może racja, jeszcze bym
    wygenerował koszty gdyby okazalo się że coś trzba przerobić.