  • Data: 2017-02-10 20:56:23
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 589e131a$0$647$6...@n...neostrada.pl

    > Mix, zetafon itp...

    Dzięki za podpowiedź.

    > A to akurat roznie bywa.

    Ano różnie -- jak z nowotworami szyjki macicy...

    - Na nowotwory szyjki macicy chorują tylko kobiety.
    - A to akurat rożnie bywa.

    I zapewne coś w tym jest, bo jednak nie tylko kobiety
    mogą na to zachorować... ;) Fajniej by było, gdybym
    napisał o leczeniu nowotworów szyjki macicy... (bo
    chyba zwierzęta nie są leczone z takich chorób)

    > A tu mamy nieregularna i niestala oplate.

    Ale abonament jest zawsze opłatą z dołu.

    każdy abonament jest pripejdem
    ale nie każdy pripejd jest abonamentem

    Ogólnie ludzie używają słów niezgodnie z definicją
    tychże słów, choć definicji nie korygują. :)

    - abonament
    - międzyczas
    - czas rzeczywisty

    Nie dzieje się to bez przyczyny. :)

    Kobieta w masażowni ;) mówi mi, że wg Niemki w Polsce jest 7 koniugacji...
    Myślę sobie... Chyba z aspektami, ale za chwilę okazuje się, że ona ma na
    swej myśli nie koniugacji -- odmianę czasowników, ale rzeczownikowe
    przypadki -- deklinację... Później mówi o podwójnym zaprzeczeniu...
    Ja na to, że w języku polskim jest także poczwórne...

    - Nigdy nikt niczego nie wie!!!

    a potrójne jest bardzo częste...

    7 koniugacji?

    przeszły, przyszły, teraźniejszy i najwyższy?... ;)

    przeszły, przyszły, teraźniejszy, zaprzeszły
    a do tego dwa aspekty -- dokonany i niedokonany

    Razem z tego można uzbierać siódemkę jak nic!
    Jak już szaleć łaciną -- to na całego!

    koniunkcja tych dwóch (aspekty i czasy) dać może siódemkę...

    Ale już MRej pisał, że Polacy nie gęsi, lecz swój język mają. :)
    A kto ma wodzić tego Reja? ;)

    język gęsi -- to właśnie łacina

    Wg mnie Angela Merkel (z którą Beata Szydło jest ,,po imieniu'')
    używa właśnie języka gęsiego. :) [dla mnie to raczej rzężenie
    starego diesla, nie zaś ludzka mowa...]

    > Tak czesto gubisz simke ?

    Jeszcze nie zgubiłem, ale inni ;) piszą o gubieniu...

    > wywal te nadmiarowe, to przestaniesz miec klopot :-)

    Które mam wywalić? I na jakiej podstawie mam
    wywalać cudze SIMki -- choćby SIMkę Pszemola?

    Ze swoimi nie mam problemu.
    Są opisane i starannie przechowywane. :)
    Numery kart, numery telefonów, operatorzy, PINy, PUKi?
    No... Niekoniecznie aż tak starannie. :)
    Ogólnie -- PINów nie używam, więc po co mi te PINy zapisywać?...

    > Z braku innego telefonu - byc moze. Ale "wiele" ? Jeden zapasowy wystarczy.

    Mnie jeden numer to za mało.
    I jedna słuchawka z Androidem -- to mało.
    Ale przyznaję, że fajnie mieć wszystkie
    numerki pod ręką, w jednym urządzeniu...
    Niestety nie zawsze tak może być...

    > Czesto spelnia te role sluzbowy/prywatny.

    Nie służę nikomu -- więc po co mi służbowy?

    > Przeciez bez problemu kopie uzyskasz.

    Niby tak -- ale taka wymiana TRWA!

    > Ale niekoniecznie od reki w sobotnia noc.

    Raczej -- w jakąkolwiek noc. :)

    I co wówczas, gdy numer nie łapie w noc przenosin?...
    W Orange jest numer tymczasowy. Zapewne nie tylko w Orange.

    > Wiec zapas moze sie przydac, szczegolnie jak jestes gdzies na zadupiu,

    [czyli w Polsce?]

    > ale problemu nie rozwiazuje - znajomi, rodzina,
    > banki - chcesz im wszystkim pare swoich numerow dac ?

    Do każdego z nich będę mógł zadzwonić z dowolnego numeru.

    Pomijam już fakt szukania telefonu/słuchawki...
    Wystarczy nań zadzwonić...