  • Data: 2017-02-10 20:23:02
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    "tck" o7k1at$bt2$...@n...news.atman.pl
    > w prepaidzie?

    >Choćby i w pripejdzie.
    >Ogólnie pripejdy nie są obwarowane umowami terminowymi,
    >ale pamiętam pripejdy z takimi umowami. Umowa zakładała
    >minimalne doładowania pripejdowe przez konkretny czas...

    Mix, zetafon itp...

    >BTW -- abonament to właśnie pripejd. ;)

    A to akurat roznie bywa.

    W GSM oplata jest chyba wszedzie po okresie, w stacjonarnym TP czesto
    byla z gory za okres ... tylko faktura z rozmowami za maj i
    abonamentem za czerwiec byla wystawiana np 20 czerwca, platna do 5
    lipca, to z gory czy z dolu ? :-)

    > abonament m IV, D. -u, Ms. ~ncie; lm M. -y
    > <<prawo korzystania z czegoś lub otrzymania
    > czegoś w określonym czasie na zasadzie opłaty
    > z góry; dowód stwierdzający to prawo; stała,
    > regularna opłata za prawo użytkowania czegoś>>

    A tu mamy nieregularna i niestala oplate.
    Ba - czesto nawet za uzytkowanie oplaty nie ma, za rozmowy jest :-)

    Czy mi sie wydaje, czy od pewnego czasu PT zrownalo wszystkich do roli
    abonentow ?

    >Ogólnie... Warto mieć wiele numerów -- aby w razie czego
    >(na czas przenosin, w wypadku zgubienia SIMki czy jej
    >popsucia) nie zostać bez kontaktu ze światem.

    Tak czesto gubisz simke ?
    wywal te nadmiarowe, to przestaniesz miec klopot :-)

    Z braku innego telefonu - byc moze. Ale "wiele" ? Jeden zapasowy
    wystarczy.
    Czesto spelnia te role sluzbowy/prywatny.

    >Co prawda
    >zmiana numeru jest kłopotliwa, ale chyba ;) łatwiej nr
    >zmienić na inny, niż na nieistniejący. ;)

    Przeciez bez problemu kopie uzyskasz.
    Ale niekoniecznie od reki w sobotnia noc.

    Wiec zapas moze sie przydac, szczegolnie jak jestes gdzies na zadupiu,
    ale problemu nie rozwiazuje - znajomi, rodzina, banki - chcesz im
    wszystkim pare swoich numerow dac ?

    J.