  • Data: 2017-02-12 08:29:41
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 589d7af0$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Może mogliby zabrać do ekspertyzy... ;)
    > Szukać winy klienta... Złego traktowania...
    > [choćby braku czułych słów na dobranoc...]
    >
    > Mnie kiedyś Citi nie chciał wymienić debetówki.
    > Tłumaczył, że może sklepy (w których nie mogłem
    > płacić) były nieodpowiednie... I chciano kartę
    > sprawdzać... :)
    >
    > To mogła być ta:

    > | || || |
    > | 6766 1301 0386 2302 |'-----'| |
    > | Leszek Ciszewski |( : )| |
> [...]

    Tak nawiasem pisząc - wymieniona karta była sprawna. Na nowej też przez
    jakiś czas jeszcze nie było obsługi UMTS. Coś mieli schrzanione na
    nadajniku z którego korzystam najczęściej.

    W Orange nie praktykują, jak widać żadnych żadnych praktyk poddawania
    uszkodzonych kart ekspertyzie. Zresztą co by przez to chcieli uzyskać?