  • Data: 2017-02-10 19:39:58
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 589d7af0$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Niby po co mieliby sobie zadawać trud oglądania uszkodzonej
    > karty? Proponowałem obejrzenie, i zostałem potraktowany
    > jakbym jakiś nietakt popełnił.

    Może mogliby zabrać do ekspertyzy... ;)
    Szukać winy klienta... Złego traktowania...
    [choćby braku czułych słów na dobranoc...]

    Mnie kiedyś Citi nie chciał wymienić debetówki.
    Tłumaczył, że może sklepy (w których nie mogłem
    płacić) były nieodpowiednie... I chciano kartę
    sprawdzać... :)

    To mogła być ta:

    .-----------------------------------.
    | . | -- postawić trochę
    | citibank | na kartę miłego
    | .-------. | (w obsługiwaniu
    | || || |
    | 6766 1301 0386 2302 |'-----'| |
    | | .-.-. | |
    | Leszek Ciszewski |( : )| |
    | | '-'-' | |
    | 02/03 02/05 '-------' |
    '-----------------------------------'

    karta, upubliczniona na pl.rec.ascii-art przed
    wielu laty, w okolicach 14 kwietnia 2003 roku.

    Na początku i na końcu -- moja data urodzin. :)
    Ogólnie -- Citi mnie jednak lubił od zawsze. :)

    -=-

    Po co tyle ceregieli z SIMkami? Bankierzy wymieniają cipkarty ;)
    na potęgę! Masy tych swoich kart nigdy nie próbują. :)

    BTW -- kiedyś napisałem o karcie z 8 stykami. :)
    I chyba taką mam -- mogę pstryknąć (i postawić do wglądu) fotkę. :)
    Jest to telefoniczna karta chipowa z Norwegii sprzed lat około 21...