  • 1. Data: 2011-01-13 23:53:18
    Temat: Zgubilem recovery cd - Asus EEE 900
    Od: daggoni <d...@g...com>

    Witam,

    Asus eee pc 900 chodzil caly czas bez zarzutu ale o plycie CD przypomnialem
    sobie dopiero gdy wymienilem dysk SSD.
    Asus kaze sobie slono placic, wiec czy moglby ktos uzyczyc swojej plyty ?
    Wiem ze jest serial zapisany, ale ja mam stickera oryginalnego wiec zmienie
    od razu aby miec aktualizacje

    Dzieki z gory wszystkim,
    V.

  • 2. Data: 2011-01-14 00:22:13
    Temat: Re: Zgubilem recovery cd - Asus EEE 900
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.1.2011, daggoni napisał(a):

    > Asus eee pc 900 chodzil caly czas bez zarzutu ale o plycie CD przypomnialem
    > sobie dopiero gdy wymienilem dysk SSD.

    Masz stary dysk? Nie prościej przenieść z niego?

    > Asus kaze sobie slono placic,

    Nie dziwi nic. ;D

    > wiec czy moglby ktos uzyczyc swojej plyty ?
    > Wiem ze jest serial zapisany, ale ja mam stickera oryginalnego wiec zmienie
    > od razu aby miec aktualizacje

    Hehe.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 3. Data: 2011-01-14 00:23:31
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.1.2011, daggoni napisał(a):

    > Asus eee pc 900 chodzil caly czas bez zarzutu ale o plycie CD przypomnialem
    > sobie dopiero gdy wymienilem dysk SSD.

    Masz stary dysk? Nie prościej przenieść OS z niego?

> [...]

    > wiec czy moglby ktos uzyczyc swojej plyty ?
    > Wiem ze jest serial zapisany, ale ja mam stickera oryginalnego wiec zmienie

    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/
    T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559

  • 4. Data: 2011-01-14 00:50:13
    Od: daggoni <d...@g...com>

    > Masz stary dysk? Nie prościej przenieść OS z niego?

    wymienilem dysk bo poprzedni padl kompletnie. SSD a padlo ;)

  • 5. Data: 2011-01-15 06:28:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "daggoni" <d...@g...com> wrote in message

    > wymienilem dysk bo poprzedni padl kompletnie. SSD a padlo ;)

    SSD pada częściej niż dysk z talerzami... niestety.
    Mój SSD z OCZ nie wytrzymał nawet roku na partycji systemowej.

  • 6. Data: 2011-01-15 08:57:44
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 00:28:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "daggoni" <d...@g...com> wrote in message

    > SSD pada częściej niż dysk z talerzami... niestety.
    > Mój SSD z OCZ nie wytrzymał nawet roku na partycji systemowej.

    A dawno temu go kupowałeś? Bo podobno nie da się SSD zajechać w
    rozsądnym czasie. Tak twierdzili apologeci SSD na tej grupie, co się
    naczytali reklamowego szajsu na stronach producentów...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 7. Data: 2011-01-15 09:07:34
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-15 09:57, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

    > A dawno temu go kupowałeś? Bo podobno nie da się SSD zajechać w
    > rozsądnym czasie. Tak twierdzili apologeci SSD na tej grupie, co się
    > naczytali reklamowego szajsu na stronach producentów...

    Były dwa rodzaje SSD o różnej cenie i różnej ilości cykli zapisu.
    Pytanie o które chodzi w tym przypadku ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-01-15 09:23:01
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 14.01.2011 01:50, daggoni pisze:
    > wymienilem dysk bo poprzedni padl kompletnie. SSD a padlo ;)

    A co w tym dziwnego? :) Elektronika też może nawalić, a nawet
    ma większe szanse nawalić tak, że nośnik przestanie w ogóle
    funkcjonować. To, że nie ma w nim części mechanicznych nie
    świadczy o tym, że powinien być bardziej niezawodny ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2011-01-16 02:59:39
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Były dwa rodzaje SSD o różnej cenie i różnej ilości cykli zapisu.
    > Pytanie o które chodzi w tym przypadku ?

    Chyba cos w tym jest, bo jak patrlem teraz to OCZ i Super Talent maja w
    ofercie dyski 16GB+ w cenie od 400 zł. Mowa oczywiście o tych na mini
    pci-e.
    Teraz wypbrazmy sobie cene Asusa eee pc 900 ktory to kosztowal na poczatku
    1000 zł i miał właśnie dysk SSD (Asus Phison). To nie mogla byc ta sama
    generacja dyskow...
    Ten asus wyszedl chyba w 2008.

    Wracajacdo pytania, ma ktos takowa plytke ? Sprzecik juz ma i leci ponad 6h
    na baterii.

  • 10. Data: 2011-01-18 21:30:47
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 15 Jan 2011 09:57:44 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1...@k...prv>
    od Michal Kawecki <k...@o...px> :

    >A dawno temu go kupowałeś? Bo podobno nie da się SSD zajechać w
    >rozsądnym czasie. Tak twierdzili apologeci SSD na tej grupie, co się
    >naczytali reklamowego szajsu na stronach producentów...

    Da się, potrzeba na to kilka miesięcy ciągłej, wytężonej pracy,
    polegającej np na otwarciu kilkuset plików jednocześnie i generowaniem
    losowych zapisów(w maksymalnej ilości na jaką pozwoli przepustowość
    dysku) do każdego z tych plików, natomiast w typowym desktopie taki
    dysk ssd powinien wytrzymać sporo więcej(jeśli miał wady produkcyjne
    albo został załatwiony np przez przepięcia to oczywiście mniej).
    Dyski SSD znajdują się dopiero na początku swojej drogi, więc ofiary
    mogą być...