  • 1. Data: 2011-01-13 08:48:06
    Temat: Szukam matrycy do DV6-1215ew
    Od: JP <b...@l...pl>

    Witam;

    Przekopalem allegro, zajrzalem do googla, popatrzylem na forach, ale nic niestety nie

    znalazlem...
    Matryce potrzebuje na juz - dokladnie to na zeszly poniedzialek ;-)
    Dzisiaj jest czwartek, a laptop nadal nie dziala :/
    Ma moze ktos namiar na sklep oferujacy zamienniki badz oryginalne matryce HP ?

    Czekam na jakakolwiek odpowiedz - PILNE!

    JP

  • 2. Data: 2011-01-13 10:53:00
    Temat: Re: Szukam matrycy do DV6-1215ew
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 08:48:06 +0000 (UTC), JP napisał(a):

> [...]
    > Ma moze ktos namiar na sklep oferujacy zamienniki badz oryginalne matryce HP ?
    >
    > Czekam na jakakolwiek odpowiedz - PILNE!

    Zapraszam - jack małpa moj.pl

  • 3. Data: 2011-01-13 16:34:52
    Temat: Re: Odp: Szukam matrycy do DV6-1215ew
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 14:18:43 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=15%
    2C6%22+1366x768
    Sliczne dzieki ! Nie mam zielonego pojecia jak szukalem ostatnio ze nie
    widzialem :p

    Roger(OS)

  • 4. Data: 2011-01-13 20:51:26
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-13 17:34, Roger(OS) pisze:

    2C6%22+1366x768
    > Sliczne dzieki ! Nie mam zielonego pojecia jak szukalem ostatnio ze nie
    > widzialem :p

    jak byś znalazł na allegro to z calego serca przestrzegam przed:
    Andrzej Adamczyk
    F.P.H.U. MIKADO-BIS s.c. Bożena Adamczyk Andrzej Adamczyk
    Jainty 19
    41-902 Bytom

    zerowy kontakt, szybko i ładnie wysyłają, to fakt, zwroty przyjmują, ale
    pieniędzy już za zwrot nie oddają:) Ludzie czekają po kilka miesięcy
    albo nie otrzymują kasy w ogóle.

  • 5. Data: 2011-01-13 20:58:29
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    2C6%22+1366x768
    > Sliczne dzieki ! Nie mam zielonego pojecia jak szukalem ostatnio ze nie
    > widzialem :p

    jakbyś szukał na allegro, to przestrzegam przed sprzedawcą:
    MIKADO-BIS z Bytomia
    Szybko wysyłają, zwroty przyjmują, ale niekoniecznie pieniądze za te
    zwroty zwracają kupującym:)