  • 1. Data: 2012-02-22 15:56:18
    Temat: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Od: NiusOnly <_...@g...pl>

    Witam

    W podróży do tej pory korzystałem z netbooka i przenośnego hdd do
    zgrywania zdjęć z aparatu i kamery. Netbook mimo że mały, zajmuje jednak
    cenne miejsce i stwierdziłem że chce przerzucić się na małego tableta.
    Niestety większość współczesnych tabletów które mają host usb a w
    zasadzie wszystkie które testowałem ma problem z obsługą aparatów (nie
    rozpoznają urządzenia) oraz nie potrafią zasilić hdd (za mały prąd na
    porcie usb, elektronika się świeci ale dysk się nie obraca).
    Pamiętam że kiedyś były takie małe urządzenia dysk+czytnik kart pamięci
    w jednym z możliwością zgrywania całej zawartości karty pamięci - czegoś
    takiego szukam ale nie mogę znaleźć. Idealnie jakby była możliwość
    podłączenia też urządzenia po usb (moja kamera wideo ma wbudowaną pamięć
    i chciałbym również robić jakiś backup tych danych).
    Możecie coś polecić? Jestem otwarty na wszelkie mobilne rozwiązania.
    Ważne żeby zajmowało niewiele miejsca.

    M.

  • 2. Data: 2012-02-22 16:34:19
    Temat: Re: Zgrywanie zdjęć w podróży- pomysły?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-22 15:56:18 +0000, NiusOnly <_...@g...pl> said:

> [...]
    > wbudowaną pamięć i chciałbym również robić jakiś backup tych danych).
    > Możecie coś polecić? Jestem otwarty na wszelkie mobilne rozwiązania.

    Są takie obudowy na dyski 2,5 one to go, czy jakoś tak. Mam to gdzieś i
    działa. Możesz tam nawet wsadzić 1TB.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-02-22 17:13:16
    Od: JaromirD <r...@o...pl>

    NiusOnly wrote:

> [...]
    > i chciałbym również robić jakiś backup tych danych).
    > Możecie coś polecić? Jestem otwarty na wszelkie mobilne rozwiązania.

    A tablet + zewnętrzny czytnik?

  • 4. Data: 2012-02-22 17:34:01
    Od: NiusOnly <_...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 18:13, JaromirD pisze:

    > A tablet + zewnętrzny czytnik?

    Miał być tablet + bezpośrednio aparat/kamera/czytnik a później
    tablet->hdd. Twoja opcja zadziała ale tablet ma stosunkowo małą
    pojemność, musiałbym cały backup robić na kartach pamięci które tanie
    nie są... no i nie mam jak zgrać materiału z kamery która ma 32GB
    wewnętrznej pamięci :(

    M.

  • 5. Data: 2012-02-22 17:47:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    NiusOnly wrote:
> [...]
    > zgrywania zdjęć z aparatu i kamery. Netbook mimo że mały, zajmuje
    > jednak cenne miejsce i stwierdziłem że chce przerzucić się na małego
    to kup jakiegoś małego notebooka.

  • 6. Data: 2012-02-22 17:59:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 15:56, NiusOnly wrote:
> [...]
    > i chciałbym również robić jakiś backup tych danych).
    > Możecie coś polecić? Jestem otwarty na wszelkie mobilne rozwiązania.

    Może coś takiego?

    http://www.digitalfoci.com/photo_safe.html

    Link przykładowy, jest pewnie sporo alternatyw.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-02-22 18:11:22
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > to kup jakiegoś małego notebooka.

    Znajdz sobie cos z serii NextoDi i bedziesz mial z glowy. W cenie notebooka i w
    podroz idealny.
    Wersja budzetowa to np cos z DIGIMATE + jakis pojemny HDD.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 8. Data: 2012-02-22 18:20:44
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Może coś takiego?
    >
    > http://www.digitalfoci.com/photo_safe.html
    >

    > Link przykładowy, jest pewnie sporo alternatyw.

    Ogólne ostrzeżenie dla userów:

    Zgrywanie unikalnych danych na HDD w podróży, to
    proszenie się (prędzej lub później) o kłopoty.

    Ostrzeżenie wycofane, jeśli jest to tylko dodatkowa
    kopia bezpieczeństwa.

    BTW tak ogólnie, przy okazji tematu: w którymś sklepie
    widziałem pendrive'y Emteca 32 GB po 99,- => pamięć flashowa
    w coraz lepszych cenach.

    Mariusz [mr.]

  • 9. Data: 2012-02-22 18:27:05
    Od: Przemysław Sługocki <s...@p...pl>

    NiusOnly wrote:

    > Witam
    > M.

    Witam.
    Może coś takiego?
    http://www.foto-net.pl/sklep/pdf/DigimateHSInstrukcj
    a.pdf
    Pozdrawiam :-)

  • 10. Data: 2012-02-22 19:05:28
    Od: NiusOnly <_...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 19:20, Mariusz [mr.] pisze:

    > Ogólne ostrzeżenie dla userów:
    >
    > Zgrywanie unikalnych danych na HDD w podróży, to
    > proszenie się (prędzej lub później) o kłopoty.

    Możesz rozwinąć?