  • 71. Data: 2024-07-18 12:21:56
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jul 2024 12:33:11 +0200, Cavallino wrote:

    > A co to zmienia, skoro już sprzedała dane?

    Może sprzedała, a może nie sprzedała, bo jej nie wolno.

    > Wątek nie jest o przeglądarkach, tylko o danych osobowych.

    > No właśnie - a chodzi o to, żeby nie mógł tym dysponować.

    Ale druga sprawa - kupiłes sobie dmuchaną lalę, czy tylko oglądałes,
    i nie wszyscy muszą wiedzieć, ze kupiłes.

    A tymczasem duzo wie.

    J.

  • 72. Data: 2024-07-18 13:39:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-07-2024 o 12:21, J.F pisze:

    > Może sprzedała, a może nie sprzedała, bo jej nie wolno.

    Komu niby?
    I sprawdź o jakim przypadku gadamy....

    Bo swoim zwyczajem nadajesz nie na temat.

    > Ale druga sprawa

    Druga sprawa to w innym wątku.
    Ten jest o konkrecie - pytaniem o zgody na dane osobowe.

  • 73. Data: 2024-07-18 20:52:17
    Temat: Re: Zgody na KRADZIEZ danych - Orwell się kłania!
    Od: watapatatabysany wszystkim tutejszym i innym przeżuwaczom podpiczników, wodolejom i dupkom przepisywaczom banialuk z interśmietnika! <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Animka wrote:
    > Ten *chuj* Ewa sieje tylko zamęt.

    PIERWSZY raz coś mądrego spłynęło!

    --
    watapatatabysany

    ..., ciągle aktualne...

    https://mega.nz/file/kdEWBYjY#AwataWO-DG_0PtGikYCDDH
    IBMnkjXF0tyvr5-8mqDII

    https://tinyurl.com/jebana-suka

    https://tinyurl.com/jebac-ukry-faszystowskie

    https://tinyurl.com/chuje-jebane

    aktualne...

    https://www.youtube.com/live/_7KB1zo5g-Y

    https://www.youtube.com/live/6YWNahgA-yI

    ZAWSZE aktualne (REZUNy)!

    https://youtu.be/VmMOUfT_-Io

    https://youtu.be/sDNqQtcPkAA

    https://youtu.be/ho4WK7UWbY8

    https://youtu.be/gH9A29hr5ig

    https://youtu.be/sZe3DNinv6w

    https://youtu.be/n32_xuTjeHM

    https://youtu.be/0S0BXqu8peo

    https://youtu.be/ZWmZvonEf5k

    https://youtu.be/luFVfcW7yAE

    https://znaki.fm/pl/persons/stepan-bandera/

    .

  • 74. Data: 2024-07-18 22:18:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jul 2024 13:39:38 +0200, Cavallino wrote:

    > Komu niby?
    > I sprawdź o jakim przypadku gadamy....
    >
    > Bo swoim zwyczajem nadajesz nie na temat.

    Mowilismy o wyrażaniu zgody w przeglądarce.

    Wchodzisz sobie np na www.onet.pl, wyskakuje okienko z prośbą o zgodę
    na przestwarzanie danych osobowych, i tam masz ze 20 róznych
    kategorii, z kilkaset "zaufanych partnerów IAB", koljnych kilkset
    "zaufanych partnerów" do wyłączenia.

    Onet pochwalic, ma przycisk "nie wyrażam zgody", ale wielu innych nie
    ma.
    I co się bedzie działo, jak nie wyłączysz wszystkich pozycji ?

    J.

  • 75. Data: 2024-07-19 06:29:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-07-2024 o 22:18, J.F pisze:

> [...]
    > na przestwarzanie danych osobowych, i tam masz ze 20 róznych
    > kategorii, z kilkaset "zaufanych partnerów IAB", koljnych kilkset

    No właśnie.
    I problemem jest nie wyrażenie zgody, o którym ma się dowiedzieć
    administrator danych, a nie to, czy przeglądarka zapamięta historie
    kilkania.

    Pojęcie prawne, a nie techniczne.

  • 76. Data: 2024-07-19 11:43:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jul 2024 06:29:43 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    > I problemem jest nie wyrażenie zgody, o którym ma się dowiedzieć
    > administrator danych, a nie to, czy przeglądarka zapamięta historie

    Klikasz "zezwalam na wszystko" i zezwalasz na wszytko :-)
    I problemem nie jest historia klikania, ale to, ze od teraz jesteś
    "śledzony" przez kilkaset firm.

    One może nawet nie wiedzą jak się nazywasz, ani gdzie mieszkasz,
    znają cię po przeglądarce, ale z czasem mogą się i tego dowiedzieć.

    J,

  • 77. Data: 2024-07-19 11:49:25
    Temat: Re: Zgody...
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    Animka wrote:
    > Ten *chuj* Ewa sieje tylko zamęt.

    Za ten akt prawdomówności należy się nagroda:

    ---> tutaj ---> https://youtu.be/dqzPYTzdNvg

    --
    puFFpuFF

    https://www.youtube.com/live/D8i4KeFaLfw

    ?????????????????????????

  • 78. Data: 2024-07-19 11:50:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-07-2024 o 11:43, J.F pisze:

    > Klikasz "zezwalam na wszystko" i zezwalasz na wszytko :-)
    > I problemem nie jest historia klikania, ale to, ze od teraz jesteś
    > "śledzony"

    Nie.
    Z tym sobie można poradzić technicznie, więc nie o tym mowa.

    Problemem jest to, że jakieś firmy mogą dostać Twoje dane osobowe.

    Pojęcie prawne, a nie techniczne.

    HINT:
    W wątku chodzi o to, żeby w przypadku gdy wybierzesz odmowę, WYMUSIĆ na
    pytającym zapisanie sobie, że odmówiłeś zgody i że więcej nie wolno Cię
    o nią pytać.

    Cała reszta to nieistotne pierdoły.

  • 79. Data: 2024-07-19 15:27:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2024 o 11:50, Cavallino pisze:

    > W wątku chodzi o to, żeby w przypadku gdy wybierzesz odmowę, WYMUSIĆ na
    > pytającym zapisanie sobie, że odmówiłeś zgody i że więcej nie wolno Cię
    > o nią pytać.

    A wypierdalaj chuju niemyty. Nikomu nie będziesz dyktował co ma robić na
    swojej stronie, chuju! :D

    Hehehehe, no sqrwiel jebany :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 80. Data: 2024-07-19 17:56:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jul 2024 11:50:51 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie.
    > Z tym sobie można poradzić technicznie, więc nie o tym mowa.

    Sobie nie poradzisz.
    Po to one chcą cię śledzić, zeby cię śledzić.

    A jednym ze sposóbów radzenia, jest to, o czym pisał 2late, a z czym
    polemizowałes.
    Startujesz przeglądarkę w trybie prywatnym, zezwalasz wszystko, a
    następnym razem ... juz inna przeglądarka i inny człowiek jest :-)

    Dobra, chyba widzę o co chodzi - jak chcesz np cos kupic,
    gdzie podajesz swoje dane, to nie wypada się zgodzić na wszystko.

    Ale jak tylko "przeglądasz internet", to jest to metoda.

    Kupić możesz w normalnym oknie, gdzie Ci nawet zależy na zapamiętaniu
    danych w cookie.

> [...]
    > W wątku chodzi o to, żeby w przypadku gdy wybierzesz odmowę, WYMUSIĆ na
    > pytającym zapisanie sobie, że odmówiłeś zgody i że więcej nie wolno Cię

    IMO - one sobie zapisują. Choć w sumie - wolno im?
    Mogą twierdzić, ze nie wolno i za każdym razem pytać.

    Ale nawet jak zapisują, to staje się to wk*, bo co trafisz na jakąś
    nową strone, to znów trzeba zablokować kilkuset partnerów.
    A co pewien czas chyba kasują, czy przeglądarka kasuje,
    i od nowa.

    J.