eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZginęli jadąc pod prąd › Re: Zginęli jadąc pod prąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Date: Wed, 22 Sep 2010 21:44:14 +0200
    Organization: -
    Lines: 35
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <4c975f00$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <i77t2m$dne$1@news.onet.pl> <i787he$ceu$1@news.onet.pl>
    <4c97cbf3$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9914ca$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c992844$0$22795$65785112@news.neostrada.pl> <i7cqdk$ihi$1@news.onet.pl>
    <4c9a5a53$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285184651 32153 82.143.187.50 (22 Sep 2010 19:44:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 19:44:11 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312230
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 22 Sep 2010 21:34:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >W dniu 2010-09-22 13:48, J.F. pisze:
    >> Ja tez niestety tak - jakos wychodzi, ale jaki mam margines
    >> bezpieczenstwa to niestety nie wiem.
    >
    >Tyle że wraz z tym jak mijają setki tysięcy kilometrów i lata za
    >kierownicą wrażenie jest takie że margines bezpieczeństwa musi być
    >jeszcze bardzo duży skoro nic się nie dzieje. No i przyspieszamy.

    No ale statystyki mowia ze im starszy tym bezpieczniej jezdzi, wiec
    moze to przyspieszanie nie jest bez podstaw :-)

    >>[...]
    >> I na moj gust to jest wlasnie istotne - pokazac ze w trudnych warunkach
    >> i 80 jest za duzo.
    >
    >Nawet niekoniecznie trudne warunki - normalny suchy asfalt, łuk i
    >konieczność wykonania nagłego manewru przy jego normalnej, przelotowej
    >prędkości w takich warunkach.
    >Kierowca straci panowanie nad kierownicą i wtedy może się zastanowi
    >dlaczego.
    >Drugie ćwiczenie przy prędkości trochę niższej i nagle sprawa okaże się
    >znacznie prostsza.
    >
    >Okaże się że przy 90km/h wykonuje się dane ćwiczenie z palcem w nosie,
    >przy 100km/h jest to już zbyt trudne. A przy 110km/h nikt już temu nie
    >da rady.

    Hm, ale jaki z tego wniosek - nie przekraczac 70 ? :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: