  • Data: 2009-02-06 22:19:35
    Temat: Re: Zgaduj Zgadula ! Nie przegap szansy! Liczne nagrody!
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Widzę że postrzegasz bliźnich z grupy jako durniów. Nieładnie... Ja tam
    > wolę sądzić że każdy przytnie i skompresuje.

    Ja juz widze trend. Najpierw male obrazki, potem bedzie argument
    'komputery takie mocne' to wysylajmy duze obrazki, albo i filmy.
    Nie. Jak chcesz - linka wstaw. Usenet jest od czegos innego, wiec nie
    tworzyc mi tu tworow redundantnych prosze (znaczy nie naprawiaj jak nie
    jest zepsute).

    > To zaden argument, że jest taki opis. W końcu nie jest chyba zabetonowany,
    > mozna go zmienić

    Nie znasz realiow (zwlaszcza polskiego) usenetu. Przyjmij za _pewnik_ ze
    sie nie da zmienic.

    > Znów to samo. Niewiara w bliźnich. Po za tym, protokół zasysa najpierw
    > nagłówki w których chyba nie spodziewasz się grafiki.

    Ale moj czytnik zasysa wszystko. Po cholere mam czekac na ladowanie
    tresci oddzielnie (zwlaszcza na wolnym laczu)?

    > A obecność obrazka w
    > poście można by zasygnalizować w [obraz]. Kto ma marne łącze, nie zagląda.

    j.w.

    > Jeszcze dodam, że gdy obrazek jest gdzie indziej to i tak nie ma to wpływu
    > na obciążenie łącza ani na ilość ściągniętych danych. Przecież go też
    > ściągasz (jak chcesz się zająć danym postem) tyle że innym protokołem i
    > okrężną drogą.

    Albo nie sciagam. Robie jak chce. Roznica: jak _ja_ chce.

    > Jedyny argument przeciw to zajęcie pamięci serwerów newsów
    > (może retencja by zmalała) i być może, nieco mniej wydolny protokół, ale tu
    > się nie znam, ktoś musiałby się nad tym zastanowic.

    To akurat IMHO 'najmniejszy' argument.

    --
    Jerry1111