  • Data: 2009-02-07 13:13:21
    Temat: Re: Zgaduj Zgadula ! Nie przegap szansy! Liczne nagrody!
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 wrote:

    > Ja juz widze trend. Najpierw male obrazki, potem bedzie argument
    > 'komputery takie mocne' to wysylajmy duze obrazki, albo i filmy.
    > Nie. Jak chcesz - linka wstaw. Usenet jest od czegos innego, wiec nie
    > tworzyc mi tu tworow redundantnych prosze (znaczy nie naprawiaj jak nie
    > jest zepsute).
    > Ale moj czytnik zasysa wszystko. Po cholere mam czekac na ladowanie
    > tresci oddzielnie (zwlaszcza na wolnym laczu)?
    no to przeczysz sam sobie ;)
    rozwiazaniem tego problemu (poza zmiana czytnika czy skryptem filtrujacym)
    byloby zalozenie serwera ktory filtruje binarki, i/lub serwera ktory
    przenosi te obrazki na np. ftp. i wkleja w miejsce postow linki :)

    co do trendow to mysle zmiany sa nieuniknione.
    w wielu krajach swiatlowod 10 a czasem i 100mbit to norma w kazdym wiekszym
    miescie. do polski to powoli dociera, i pewnie minie z 20 lat z okresem
    wojny domowej i nowej zelaznej kurtyny i cenzury pomiedzy, ale tak czy siak
    troche zmian juz odczuwamy.
    mysle tez ze troche przesadzasz co do trendu, po cholere ktos bedzie wklejal
    cale filmy na grupe o elektronice, i juz to widze jak (przy takiej liczbie
    ludzi ktorzy na wprowadzenie opcji 50kb obrazkow krzycza od razu jakby od
    tego rozgrzana linia telefoniczna miala stopic lodowiec ;) w ogole jakies
    grafiki beda wklejane bez wiekszej potrzeby. ot mysle czasem pojawi sie
    post z odpowiedzia w stylu wykres albo prosty schemat 'bo po co tlumaczyc
    jak mozna narysowac' i nie zdziwilbym sie jakby dzieki temu
    efektywna 'waga' grupy sie zmniejszyla (prosty rysunek czasem moze
    oszczedzic sporo opisu, dodatkowych pytan, nieporozumien, etc.)

    wezmy chocby nie tak dawne dyskusje o LED'ach ;p
    gdyby ktos wkleil 20kb jpega z widmem LED'ow ktore posiada , ot, postawil
    pryzmat i pergamin na skaner, zeskanowal 8 linijek, zeby bylo dobrze
    widoczne i moze jeszcze dodal skale-legende ponizej... takie cos mowi samo
    za siebie :p