  • Data: 2010-11-29 22:40:57
    Temat: Re: Zewnętrzny magazyn danych
    Od: Paweł <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaburzenia cyrkulacji, RAID i co jeszcze? Wzbogacicie uran w zaciszu
    > domowego ogniska? ;> Skoro to ma być kopia danych to co przeszkadza że ona
    > będzie się robić o 3 godziny dłużej skoro często niemożna wyłączyć kompa
    > żeby podpiąć dysk PATA? ;> Reasumując, kup zewnętrzny dysk OGROMNEJ
    > pojemności i podłącz go nawet po usb2.0 i niech się robi a ty spokojnie
    > nie wyłączaj komputera, tak jak lubisz :) parę złociszy do przodu a i owca
    > cała ;>
    >
    > --

    Przez ten Twój uran, to aż monitor oplułem ;-)

    Kopia danych swoją drogą. Chcę urządzenie które pozwoli dysk SATA podłaczyc
    "w locie"
    Zaznaczam, że nigdzie *_nie_stwierdziłem_*, że to dysk PATA ma być
    podłączany w hot swap.
    W poprzednim poście pisałem tylko o podłączeniu dysku PATA poza obudową, a
    nie w trybie hot swap. :-)
    To może jeszcze raz zacytuję swój pierwszy post.......

    "Szukam zewnętrznego rozwiązania, które posiada możliwość
    podpięcia/odłączenia dysku podczas pracy systemu (tzw. hot-swap) dla dysku
    SATA i możliwość równoczesnego lub naprzemiennego podłączenia dysku PATA
    (wtedy PATA oczywiście bez hotswap)."

    czyli........
    1. urządzenie powinno zapewniac hot-swap dla dysku SATA
    2. urządzenie powinno pozwalać na podpięcie dysku PATA równocześnie z SATA
    lub zamiast niego (wtedy hot swap da PATA nie jest wymagany).

    Tyle i tylko tyle :)
    Dlatego generalnie interesują mnie dwa rozwiązania : albo stacja dokująca,
    albo kieszeń wewnętrzna
    Stacja wydaje się lepsza ze względów, o których już pisałem.

    Co radzicie wybrać?