  • 11. Data: 2013-03-30 03:52:42
    Temat: Re: Zewnetrzny dysk SATA/USB
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-03-29 16:46, 2late pisze:

    > Ale ktory nie bedzie dzialac? Czy zadne urzadzenie go nie wykryje?

    W zależności od producenta obudowy - albo zgłupieje całkowicie i żadne
    urządzenie nie zobaczy napędu, albo (częściej) dysk będzie widziany
    tylko przez urządzenie które jako pierwsze go zainicjowało (podało
    napięcie na port).

    --
    /MB

  • 12. Data: 2013-03-30 09:41:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/03/2013 02:52, Michal wrote:

> [...]
    > przez urządzenie które jako pierwsze go zainicjowało (podało napięcie na

    Ale moge sprobowac? Dysk to przezyje? Moge to zrobic w 10 sekund ale
    wolalbym nie zrobic nic glupiego.

  • 13. Data: 2013-03-30 21:18:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 17:54, Mr. Misio pisze:

    > JA zrobilem inaczej, kupulem ZyXEL NSA 310, po sieci laduje tam pliki
    > z kompa, po DLNA urzadzenia (tv, konsola czy co tam akurat jest)
    > ciagnie sobie media video/audio.
    >
    > Plus jest taki, ze mozna na 2 urzadzeniach (i wiecej) jednoczesnie
    > ogladac po DLNA rozne rzeczy :) Np. na tablecie leci bajka, a na TV
    > cos innego :D

    Też mi leży 1TB dysk i się zastanawiałem nad tym Zyxelem tyle piszą, że
    nie obsługuje on napisów po DLNA.
    Poczekam na coś, co działa z napisami w SRT przynajmniej.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2013-04-01 00:21:48
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/03/2013 23:03, Mr. Misio wrote:

    > Raspberry Pi :D

    Jeszcze jedno pytanie. W wiekszosci sklepow ten model Zyxela jest w wersji
    bezdyskowej. I tu pytanie: Jaki dysk do tego dokupic, kazdy bedzie pasowal?
    I kolejne SATA 300/600? Robi to zauwazalna roznice?

  • 15. Data: 2013-04-01 00:34:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:

    > Jeszcze jedno pytanie. W wiekszosci sklepow ten model Zyxela jest w wersji
    > bezdyskowej. I tu pytanie: Jaki dysk do tego dokupic, kazdy bedzie pasowal?

    Ja uzywalem na wstepie 500GB, a dzies wlasnie wlozylem 2TB WD Greena :)

    Na stronie zyxela jest compatibility chart, i tam sa dyski co na 100%
    maja pasowac.

    > I kolejne SATA 300/600? Robi to zauwazalna roznice?

    Nie zrobi moim zdaniem a nawet jesli to niezauwazalna przez czlowieka :)

  • 16. Data: 2013-04-01 11:42:51
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/03/2013 23:34, Mr. Misio wrote:

> [...]
    > pasowac.

    > Nie zrobi moim zdaniem a nawet jesli to niezauwazalna przez czlowieka :)

    Zerknalem na strone producenta i wyczailem ze wyszly 3 edycje tego Zyxela.
    Jak sie upewnic ze nie probuja mi wypchnac starej wersji? Mam zamiar kupic
    on-line.
    I jeszcze jedno, na temat szumu - glosne to to jest?

  • 17. Data: 2013-04-01 13:25:42
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:

    > I jeszcze jedno, na temat szumu - glosne to to jest?

    Ja tam nie slysze. Choc zastanawiam sie, czy w lecie nie bedzie
    glosniejsze.

  • 18. Data: 2013-07-31 02:37:08
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    2late wrote:

> [...]
    > zamiar kupic on-line.
    > I jeszcze jedno, na temat szumu - glosne to to jest?

    Nie kupuj Zyxela, który jest tanim, ale niezbyt dobrym NASem.
    Kup coś z rodziny Netgear ReadyNAS i na wiele lat masz temat załatwiony.
    Oprócz filmów będziesz miał jeszcze kupę innych rzeczy w tym NASie,
    które stopniowo odkryjesz i okaże się, że są bardzo przydatne. Różne
    backupy, FTPy, migawki, klient bittorrent, serwer DLNA, iSCSI i co tam
    jeszcze...