  • 121. Data: 2012-02-10 16:58:59
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 9 Feb 2012 14:53:29 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:

    > A linux przerznal? Coś przespałem widocznie ;)

    A przekroczył w końcu 1%? TCo roku linuksiarze obiecują, że w końcu się uda.

    > Bo ja wciąż spotykam wiele osób nie mających problemów z linuxem jako
    > jedynym systemem.

    Osoby nie posiadające wcale komputera też da się spotkać. Czegoś to dowodzi?

    > Większość serwerów jednak również wciąż działa jakoś pod
    > unixem/linuxem

    Zależy w jakich zastosowaniach.

    > Chyba masz rzeczywiście jakiś kompleks wszystkiego co nie pochodzi od
    > M$.

    A w jaki sposób się on niby objawia? Bo to nie ja tu dostaję wścieklizny na
    widok konkurencyjnych rozwiązań.

    Dziękuję, już widziałem.

  • 122. Data: 2012-02-10 18:44:53
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 17:58:59 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > A przekroczył w końcu 1%? TCo roku linuksiarze obiecują, że w końcu
    się uda.

    A co to ma do rzeczy?
    Kto ci obiecywał, czy się odgrazal?

    Na razie to ty tu się ciągle odgrazasz, ze WP7 będzie miał 1% udziału.

    > Osoby nie posiadające wcale komputera też da się spotkać. Czegoś to
    dowodzi?

    Zabrakło innych argumentów, czy chciałeś powiedzieć, ze nie ogarniasz
    niczego więcej jak windowsa?

    > Zależy w jakich zastosowaniach.

    Tych poważnych.
    Sięgających ciut dalej niż Exchange i Outlook.

    > A w jaki sposób się on niby objawia? Bo to nie ja tu dostaję
    wścieklizny na
    > widok konkurencyjnych rozwiązań.

    No, popatrz się w lustro i zetrzyj w końcu ta pytane z ust ;)

    To po co mówisz o jesieni?

    --
    AL

  • 123. Data: 2012-02-10 19:21:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
> [...]

    Do tego czy przernął? No dużo ma do rzeczy.
    Czy jakiś producent w ogóle oferuje sensowne komputery z linuksem?

    > Zabrakło innych argumentów, czy chciałeś powiedzieć, ze nie ogarniasz
    > niczego więcej jak windowsa?

    "ogarniam" różne rzeczy, ale to nie ma nic do rzeczy, nie zmieniaj tematu.
    Pytam ja się ciebie: co z tego, że kilka osób na krzyż bawi się w domu
    linuksami, gdy generalnie rynek nie traktuje ich poważnie.

    > Tych poważnych.
    > Sięgających ciut dalej niż Exchange i Outlook.

    Bo Exchange i Outlook są niepoważne?

    Jakie to są te wielce poważne zastosowania, które każda firma powinna mieć w
    serwerowni?

    Pewnie dla androidziarzy są podstawowe i niezbędne, a miliony firm
    niesłusznie z nich nie korzystają.

    > pochodzi od

    > No, popatrz się w lustro i zetrzyj w końcu ta pytane z ust ;)

    Te pytane? Co to znaczy? Że zadaję niewygodne pytania?

    > To po co mówisz o jesieni?

    "No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko."

    Czy to co piszę jest naprawdę tak niejasne, czy androidziarze są aż tak
    tępi?

  • 124. Data: 2012-02-10 20:46:13
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:21:50 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > Do tego czy przernął? No dużo ma do rzeczy.
    > Czy jakiś producent w ogóle oferuje sensowne komputery z linuksem?

    Prawie każdy producent na chwile obecna.
    Ale to trzeba trochę wyobraźni i orientacji na rynku.

    > "ogarniam" różne rzeczy, ale to nie ma nic do rzeczy, nie zmieniaj
    tematu.

    Udowodniłeś już (nie tylko w tym wątku), ze jednak nie ogarniasz

    > Pytam ja się ciebie: co z tego, że kilka osób na krzyż bawi się w
    domu
    > linuksami, gdy generalnie rynek nie traktuje ich poważnie.

    Gdybyś zajrzał dalej niż za to co leży na półkach w sklepie dla
    idiotów lub w pobliskim sklepiku dla plebsu, to chyba byłbyś jednak w
    szoku.

    > Bo Exchange i Outlook są niepoważne?

    Bo wiele poważnych zastosowań nie kończy się na w/w wymienionych.
    A jeśli uważasz, że w/w to szczyt osiągnięć informatycznych to już
    twoja sprawa - z mojej strony jedynie uwaga abyś zbytnio się ta
    wiedza dalej nie chwalił ;)

    > Jakie to są te wielce poważne zastosowania, które każda firma
    powinna mieć w
    > serwerowni?

    Jak wyżej .
    i nie tylko serwerowni - ale coś więcej chyba przekracza twój poziom
    pojmowania.

    > Pewnie dla androidziarzy są podstawowe i niezbędne, a miliony firm
    > niesłusznie z nich nie korzystają.

    Użyłeś się androida mimo, że w żadnej wypowiedzi nie poruszyłem tej
    nazwy - ale widać coś w tym jest, że stanął ci bokiem w gardle -
    czyżby wydał się za ciężki do pojęcia i stąd ta zaciekłością?

    > Te pytane? Co to znaczy? Że zadaję niewygodne pytania?

    To jeszcze spytaj swojej pani od polskiego co to jest zdanie pytające.
    Odrobiłeś już lekcje?

    > "No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko."

    Bo pewnie nawet nie wiedziałeś, że CP istnieje.

    > Czy to co piszę jest naprawdę tak niejasne, czy androidziarze są aż
    tak
    > tępi?

    Ech ten android.
    Te kafle zastąpiły ci już kompletnie szare komórki w mózgu.

    Nawet jeśli używam androida nigdzie się tym nie chwałę - po prostu
    używam.
    Natomiast ty nawet jeśli nie potrafisz czegoś zrobić z WP7, to jedyna
    reakcją jest bicie piany na ustach i zwrot nie potrzebuję, nie
    orientowałem się. (pomijając ciągły zwrot ten niedobry android).

    Specjalnie dla ciebie dedykuję piosenkę zespołu Korba pt 'biały
    rower', z tym, że zamiast rower zanuć sobie smartfon :)
    Mam nadzieję, że poradzisz sobie na swoim białym tel z WP7 aby
    znaleźć to na YT.

    --
    AL

  • 125. Data: 2012-02-11 01:13:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > naskrobał przy słoiku:
    > Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > Prawie każdy producent na chwile obecna.

    Z takim prawdziwym? Nie jakąś popierdółką Live CD?
    Jakoś ich tak za bardzo nie widać w reklamach.

    > Udowodniłeś już (nie tylko w tym wątku), ze jednak nie ogarniasz

    Czego konkrenie "nie ogarniam" i gdzie to niby udowodniłem?

    > Gdybyś zajrzał dalej niż za to co leży na półkach w sklepie dla
    > idiotów lub w pobliskim sklepiku dla plebsu, to chyba byłbyś jednak w
    > szoku.

    Ohoho. To sklepy są dla idiotów i plebsu.
    Bardzo ci się prącie wydłużyło od tego stwierdzenia? Z 9 do 10 cm?
    Wsadź sobie jeszcze palec w dupę, to będziesz miał 11.

    A jedzenie to sobie sam hodujesz a ubrania szyjesz, prawda?

    > Bo wiele poważnych zastosowań nie kończy się na w/w wymienionych.

    A ktoś mówił, żę się kończą?
    Wyjaśnij, znawco i gieniuszu, jakie to są zastosowania poważne, i dlaczego
    taki Exchange to jest zastosowanie niepoważne.
    Bo pewnie jak ci powiem, że milionom firm na świecie nie potrzeba wiele
    więcej niż serwer poczty, to dostaniesz szajby, że takie firmy są
    niepoważne, nie zasługują na żaden serwer i powinni zostać przy maszynach do
    pisania i poczcie polskiej.

    > Jak wyżej .
    > i nie tylko serwerowni

    I gdzie jeszcze mialaby trzymać te <baczność>poważne zastosowania <spocznij>
    firma, której komputery potrzebne są tylko do emaila i worda? Ale one pewnie
    są firmami niepoważnymi, gdyż działają w jednej z setek innych branż niż IT.
    W twoim małym świecie pewnie liczą się tylko firmy hostingowe.

    > Użyłeś się androida mimo, że w żadnej wypowiedzi nie poruszyłem tej
    > nazwy -

    Nie użyłem się androida tylko androidziarzy.

    > ale widać coś w tym jest, że stanął ci bokiem w gardle -
    > czyżby wydał się za ciężki do pojęcia

    Moja kuchenka mikrofalowa jest trudniejsza w obsłudze niż ten twój android,
    którego "ogarnięciem" tak się chełpisz.

    > To jeszcze spytaj swojej pani od polskiego co to jest zdanie pytające.

    Zetrzyj sobie pytane z oczu, bo już sam nie widzisz co piszesz.

    > Bo pewnie nawet nie wiedziałeś, że CP istnieje.

    Co istnieje, jak dopiero to kończą?
    CP to właśnie beta, ofiaro.

    > Nawet jeśli używam androida nigdzie się tym nie chwałę - po prostu
    > używam.

    I wgrywasz mapy USA gdy jedziesz do Płocka? Bo podobno jest to podstawowe
    jest to podstawowa porzeba androidziarzy.

    > Natomiast ty nawet jeśli nie potrafisz czegoś zrobić z WP7,

    Między któymi wierszami wyczytałeś, że ja czegoś nie potrafię, kłamco i
    fałszerzu historii?

    Gdybyś czytał uważnie, to byś się dowiedział, że to właśnie androidziarze są
    niepełnosprytni. To oni nie potrafią z najpotrzebniejszymi rzeczami zmieścić
    się
    w 16GB. Bo oni potrzebują mieć mapy USA na wycieszcze w Bieszczady.

    > to jedyna
    > reakcją jest bicie piany na ustach i zwrot nie potrzebuję

    Pianę to mają androidziarze, że WP7 się sprzedaje mimo braku kilku funkcji,
    które tylko dla adroidziarzy są istotne. A im się w pale nie mieści, że
    ludzie mogą mieć inne potrzeby i priorytety. Dostają takiego dysonansu, że
    muszą wszystkich naookoło zwyzywać na przemian od gówniarzy i seniorów - się
    może zdecydujcie, bo już nie wiem kogo mam grać.

    > Specjalnie dla ciebie dedykuję piosenkę zespołu Korba pt 'biały
    > rower', z tym, że zamiast rower zanuć sobie smartfon :)

    A po co? Ja nie mam obsesji na punkcie smartfona. Leży toto w kącie i sobie
    czasem dzwoni, nie ma potrzeby się z nim brandzlować i nieustannie
    "zarządzać" plikami przegrywanymi w tę i wewtę.

    > Mam nadzieję, że poradzisz sobie na swoim białym tel z WP7 aby
    > znaleźć to na YT.

    Akurat mam niebieski. Ale widzę, że ciebie strasznie gryzie, że
    nieandroidziarze mają ładniejsze telefony, a ty musisz się masturbować nad
    brzydkimi.

  • 126. Data: 2012-02-11 10:33:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 02:13:33 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Z takim prawdziwym? Nie jakąś popierdółką Live CD?
    > Jakoś ich tak za bardzo nie widać w reklamach.

    To im naprawdę nie przeszkadza w istnieniu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 127. Data: 2012-02-11 13:44:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > To im naprawdę nie przeszkadza w istnieniu.

    Nobody gives a shit.

  • 128. Data: 2012-02-11 15:42:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > To im naprawdę nie przeszkadza w istnieniu.

    Ta, a ZuneHD jest liczącym się na rynku odtwarzaczem :>

  • 129. Data: 2012-02-11 20:10:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 16:42:02 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Ta, a ZuneHD jest liczącym się na rynku odtwarzaczem :>

    Nic nie pisałem o Zune. Swoje konfabulacje zachowaj dla siebie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 130. Data: 2012-02-11 20:10:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 14:44:21 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Nobody gives a shit.

    A już na pewno ty.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118