  • 111. Data: 2012-02-09 14:51:13
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:
    > kakmar <k...@g...com> wrote:
    >
    > Ale mi się ta Nokia akurat najbardziej podoba. Masz z tym jakiś problem?

    Cieszę się że masz coś, co się Tobie podoba, zachowaj tylko minimum
    obiektywizmu w wychwalaniu WP7. Zupełnie tak samo zachowywali się pierwsi
    "ifoniarze" tłumacząc userom WM, Symbiana i innym, że karty pamięci im
    niepotrzebne, podobnie jak, 3G, MMS i wiele innych. Z czasem część z tych
    funkcjonalności się pojawiła i magicznie stała się dobra i potrzebna.
    Tak samo będzie z WP7, tyle że nie wiadomo kiedy.

    > No bez SIMa, kontaktów i internetów to faktycznie ilość zastosowań
    > drastycznie się zmniejsza. Tylko że android wtedy jest tak samo
    > bezuzyteczny - możesz sobie wtedy tylko poprzesuwać siatkę ikon.

    Akurat telefon z androidem jest bez sima i sieci nadal działającym
    urządzeniem. Można z niego normalnie korzystać, używać każdego programu
    który nie wymaga sieci, korzystać z danych na karcie. Nie ma też
    problemu z przegraniem czegokolwiek. W tym nawet instalacją programów.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 112. Data: 2012-02-09 14:51:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-09, o godz. 15:18:45
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > Wiec masz taki maly hand-komputerek (cos a'la tablet WiFi)
    > w tym mozliwosc zainstalowania dowolnego programu z marketu jak i
    > spoza. czyli pelna funkcjonalnosc (bez aktywnego modulu gsm)

    Czyli taki iPod zamiast iPhone ;-)

    Zdrówko

  • 113. Data: 2012-02-09 15:06:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 AL <a...@s...tam> napisał/a:
    > W dniu 2012-02-09 15:08, Skrypëk pisze:
    >
    > to je moze wlacz :)

    > wola 6 kafelkow w bialej obudowie?

    Ja się jeszcze śmieję, ale nie wiem czy to jeszcze jest śmieszne.
    Czy jak walnę sobie takie kafle,
    <http://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2
    011/02/WP7-Launcher-Android-Wallpaper-Home-2_thumb.j
    pg>
    to będę bardziej Cool?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 114. Data: 2012-02-09 16:12:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > pelna funkcjonalnosc procz telefonowania via gsm, gdyz korzystajac z
    > uslug voip (po WiFi) nie ma z tym najmniejszego problemu.

    No wifi tez mam. I co?

    > Wiec masz taki maly hand-komputerek (cos a'la tablet WiFi)

    No i co?

    > W tym mozliwosc zainstalowania dowolnego programu z marketu jak i
    > spoza.

    No też mam. I co?

    > to je moze wlacz :)

    Włączyłem. Co dalej?

  • 115. Data: 2012-02-09 16:13:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Czy jak walnę sobie takie kafle,
    > <http://cloud.addictivetips.com/wp-content/uploads/2
    011/02/WP7-Launcher-Android-Wallpaper-Home-2_thumb.j

    Będziesz takim samym przegrańcem jak byłeś.

  • 116. Data: 2012-02-09 16:20:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Cieszę się że masz coś, co się Tobie podoba, zachowaj tylko minimum
    > obiektywizmu w wychwalaniu WP7.

    Znaczy mam nie mówić prawdy, że jest wygodny, ładne, szybki i stabilny?

    > Zupełnie tak samo zachowywali się
    > pierwsi "ifoniarze" tłumacząc userom WM, Symbiana i innym, że karty
    > pamięci im niepotrzebne,

    Nie mówię, że tobie niepotrzebne. Ja wiem, że tobie jest wszystko potrzebne,
    bo tak.

    Ja ci tłumaczę, że gdybyś wyjrzał poza swój półświatek, to przekonałbyś się,
    że większości ludzi te karty pamięci nie są pilnie potrzebne. I dlatego ku
    twojemu niezadowoleniu będą kupować takie telefony. Dla zupełnie innych
    zastosowań niż wgrywanie map USA z okazji wizyty handlowej w Kolbuszowej.
    Funkcje do przełożenia na później nie zostały wybrane przypadkowo.

    > podobnie jak, 3G, MMS i wiele innych.

    3G, MMS i wiele innych już od początku w WP7 jest.

> [...]
    > programu który nie wymaga sieci, korzystać z danych na karcie. Nie ma
    > też problemu z przegraniem czegokolwiek. W tym nawet instalacją

    Czyli generalnie niczym się nie różni od WP, WM albo Ipoda.

  • 117. Data: 2012-02-09 16:24:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-09 17:12, Skrypëk pisze:

    > No wifi tez mam. I co?

    > No i co?

    > No też mam. I co?

    to po co pytasz o funkcjonalnosc?

    ba - ale w tym miejscu nalezy zaznaczyc, ze Voipa juz sprytnie wycioles.
    Czyzby razila kolejna dysfunkcja WP7?

    jak sobie dalej nie radzisz - to RTFM

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 118. Data: 2012-02-09 16:32:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to po co pytasz o funkcjonalnosc?
    >
    > ba - ale w tym miejscu nalezy zaznaczyc, ze Voipa juz sprytnie
    > wycioles. Czyzby razila kolejna dysfunkcja WP7?

    Razi mnie twoja dysmózgia. Myślisz że na WP nie ma aplikacji do VOIP?

    (nie wyciąłem tylko najwyżej przeoczyłem)

    > jak sobie dalej nie radzisz - to RTFM

    Doskonale sobie radzę, ale nie widzę nic ekscytującego w tym androidzie.
    Dlatego proszę, byś coś polecił.

  • 119. Data: 2012-02-09 20:48:43
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 14:53:29 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > Jakich bredni? Że Windows 8 się ludziom spodoba i będzie się dobrze
    > sprzedawać?
    > Przerżniecie androidziarze na rynku tabletów tak samo jak
    linuksiarze na
    > rynku desktopów :)

    A linux przerznal? Coś przespałem widocznie ;)
    Bo ja wciąż spotykam wiele osób nie mających problemów z linuxem jako
    jedynym systemem.
    W większości używam Windsows, aczkolwiek serwer multimedialny w domu
    jest na linuxie i jest niemal bezobslugowy, na notebooku wirtualna
    maszyna z linuxem, bo jednak czasem się przydaje.
    Większość serwerów jednak również wciąż działa jakoś pod
    unixem/linuxem (ale ok, miało być tylko o desktopach).
    Nie widzę problemów by raz używac windows a jak trzeba to inny system
    (choć w większości jest to windows jak wspominałem).
    Chyba masz rzeczywiście jakiś kompleks wszystkiego co nie pochodzi od
    M$.

    > Nie podchodzę bezkrytycznie, tylko odrzucam twoją krytykę, która da
    się
    > streścić jednym zdaniem: niedobre, bo inne niż android. Tylko że to
    akurat
    > zaleta a nie wada :>

    > No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko.

    skoro utwierdzasz nas w przekonaniu, ze jesteś guru windows, to może
    cię zainteresuje poniższy tekst:

    W środę 29 lutego na Mobile World Congress w Barcelonie zostanie
    upubliczniona wersja Windows 8 Consumer Preview. Prezentacja ma odbyć
    się między godziną 13:00 a 15:00. Do oficjalnego "uwolnienia" zostało
    20 dni. Nie mniej jednak już teraz wszystkich zainteresowanych
    najnowszymi kompilacjami zapraszamy na forum. Obecnie dyskusja toczy
    się głównie w dwóch tematach:

    http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,6466.0.
    html
    http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,5499.0.
    html

    --
    AL

  • 120. Data: 2012-02-10 16:39:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Raczysz żartować :) nie znasz naszych fachowców :)

    No zbyt poważny to ten wątek nie jest ;)
    Ale i tak można się w nim czegoś nauczyć. Np. że androidziarze to tacy sami
    zaślepieni religijni fanatycy jak linuksiarze, tylko że głupsi :)