    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zestaw uruchomieniowy Atnel ATB - prośba o opinię
    Date: Tue, 20 Aug 2013 12:03:29 +0200

    W dniu 2013-08-20 10:37, R pisze:
    > Witam
    > Jak oceniacie zestaw uruchomieniowy ATB 1.04 firmy Atnel na tle innych
    > zaawansowanych zestawów dla AVR? Zestaw ma służyć do średniozawansowanej
    > nauki programowania (Bascom i C).
    > Proszę o opinię bez koncentrowania się na różnicach cenowych i powoływania
    > się na książki Mirka Kardasia i jego forum (trochę mi nie odpowiada styl
    > tego wsparcia dla użytkowników zestawu).

    Nie widzę sensu uczenia się na takim zestawie. Rozumiem w szkole, czy
    na uczelni, że na laborce przerabia się kolejne ćwiczenia z
    programowania obsługi różnych peryferiów. W domu nie będziesz przecież
    przerabiał wszystkich lekcji. Jeśli nie chcesz składać płytki samemu od
    zera to kup prosty układ uruchomieniowy za kilkadziesiąt złotych. Ważne
    żeby miał trochę miejsca na dołożenie do niego tego co ci będzie
    potrzebne. Ten zestaw jest drogi, a w dodatku na pokładzie ma ATmega32.
    To bardzo stary układ z małą ilością pamięci. Wiele na nim nie zdziałasz.
    Poza tym, sugerowałbym skupienie się na ARMach i na C.
    Mają silne wsparcie producenta i społeczności. Za kilkadziesiąt zł
    możesz kupić minimoduł z programatorem/debugerem, na pokładzie.
    http://www.kamami.pl/index.php?ukey=product&productI
    D=196963
    ewentualnie to samo z książką:
    http://www.kamami.pl/index.php?productID=207778