    From: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Thu, 27 Aug 2009 16:28:05 +0200

    "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:rf1d9599jp75mv2jpovre69kjve7210orv@4ax.com...
    > 15% poniżej ceny jaką mi Dell zaproponowął po mailowym pytaniu.

    to moze nie lubią Ciebie tak jak mnie w Dell'u ;-))

    > A jak mozn ataniej to zostaje np. na myszkę na BT ;-)

    oj tam... dla głupiej myszki tyle zachodu... ;-))))

    > Wtedy nei masz szans na dodatek. Dlatego w pierwszym pości enapisałem
    > żeby poszukać zaprzyjaźnionej firmy.

    ale zeby zasłuzyć na ten rabat to chyba troche trzeba u nich zakupić...
    bo tak z ludzikami z ulicy to sie raczej nie zaprzyjaźniają tak od razu :-)

    > Dla informatyka to norma. Choć rozglądam sie za 3 maszyną. ;-)

    dla pianisty fortepian w domu to tez prawie norma... ale ile tych pianistów
    których do tego stać na własny fortepian :-))

    > Dell sie dąsa na sprzęty prywatnei ściągnięte z USA. Miałem problemy z
    > seriswoaneim Delli XPS przywiezionych z USA z gwarancją "globalną".
    > jak sie okazało "globalnie" nie opejmowało Dell Sp. z o.o.. Dell GmbH
    > już obejmowało. ;-) A te sprzedawane przez zaprzyjaźniona firmę sa
    > made in EU.

    no własnie tego sie troche obawiałem....

    > Spróbuj zrobić przez komórkę awaryjnie przelewy z wypłata dla
    > kilkunastu pracowników.

    eee.. bez problemu... przelewy zdefiniowane załatwiaja sprawę :-)))

    > SOHO to takze home office. Czyli home usera też zawiera.

    mhmmm.. no zawiera jesli prowadzi na komputerze "office" :-)

    > Jak masz zasięg 3G

    eee.. na moim chodzi tez po w-lanie ;-))

    pzdr