  • Data: 2010-11-04 10:07:43
    Temat: Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ias6tv$a7l$1@inews.gazeta.pl...

    > Wątek założyła kobieta ;-)

    Heh.. ;)

    > I potem na grupach windzianych pojawi się pytanie "jakie stery do k.
    > dźwiękowej, żeby mi grały oba kanały". A w tle słychać chichot plasterka
    > zza kanapy...

    > Herezje Waść prawisz, każdy prawdziwy audiofil Ci powie, że takie
    > skręcenie tłumi basy, a z kolei źle dobrana taśma izolacyjna będzie
    > wypuszczać z kabla soprany bokiem ;->

    Prawdziwy audiofil kupi pozlacany przewod wykonany w nanotechnologii
    ukradzionej z NASA po 70zl za metr, a nie bedzie pytac na grupach o
    lutowanie. :)

    > Do pierwszej wizyty kota/psa/młodszej_siostry pod biurkiem...

    Koty kablami raczej sie nie interesuja, gorzej z mlodsza siostra albo
    latorosla. Tyle, ze skoro kobieta pyta, znaczy faceta nie ma, to i latorosli
    pewnie tez nie. ;))

    Pozdrawiam
    Kamil