  • Data: 2010-11-03 14:41:01
    Temat: Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" napisał:

    > Wtyczke tez latwiej spartolic od kawalka przewodu..

    My tu nie rozmawiamy o "spartoleniu", tylko o pewnym łaczeniu za pomocą
    lutowania.
    Warto przeczytać wątek od poczatku przed zabraniem głosu.

    > A ty nie demonizuj zlutowania kawalka przewodu, to nie fizyka kwantowa..

    Ponownie: przeczytaj wątek, zanim znowu się wygłupisz. Mowa była o lutowaniu
    przez *amatora*. Takie łączenie to nie tylko "lutowanie kawałka przewodu",
    ale też pewne elektrycznie i estetyczne wizualnie połączenie dwóch
    dwużyłowych przewodów i ich oplotów. Ja się napatrzyłem, jak robią to
    praktykanci po szkole i prędzej bym im powierzył przylutowanie kabelków do
    wtyczki, niż pewne połączenie dwóch odcinków wielożyłowego kabla. Ale może u
    was na fizyce kwantowej Einsteinów jest więcej.

    JoteR